تاس کباب جدید غذایی متفاوت

تاس کباب جدید
تاس کباب جدید

امروز قصد داریم طرز تهیه یک تاس کباب جدید را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذای خوشمزه را به شما خانم های با سلیقه اموزش میدهم.این تاس کباب خوشمزه را میتوانید برای شام میهمانان عزیزتان تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه تاس کباب جدید

  1. گوشت چرخ کرده
  2. پیاز رنده شده
  3. ریحان
  4. جعفری
  5. نمک و فلفل
  6. تخم گشنیز
  7. سیب زمینی حلقه شده
  8. سس و رب گوجه
  9. آویشن

 

 

 

طرز تهیه تاس کباب جدید

گوشت چرخ کرده، پیاز رنده شده، ریحان و جعفری خرد شده، نمک و فلفل و تخم گشنیز را مخلوط کنید به اندازه گردو بردارید وسط حلقه های سیب زمینی قرار بدهید در ظرف گرد بچینید تا ظرف پر شود می توان از حلقه های هویج و پیاز و فلفل دلمه هم استفاده کرد.برای تهیه سس، رب گوجه، آب گوشت و آویشن را مخلوط کن همراه کمی نمک به مواد اضافه کنید.روی مواد فویل بکشید و از چند جا سوراخ کنید در فر 180 درجه 45 دقیقه بپزد فویل را باز کنید کمی کره ذوب شده روی مواد ریخته 15 دقیقه دیگر بپزید.

 

 

خواص آویشن برای نوجوانان

یکی از مشکلاتی که اغلب نوجوانان و جوانان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، آکنه یا غرور جوانی است. آکنه به وسیله یک باکتری با نام پروپیونی باکتریم به وجود می‌آید. این باکتری منفذهای پوست را عفونی کرده و در نتیجه تبدیل به جوش می‌شود. در حال حاضر برای درمان کردن آکنه از آنتی‌بیوتیک، کرم‌های موضعی و بنزوئیل پراکسید شیمیایی استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، این گونه داروها با عوارض جانبی زیادی همراه است، برای مثال باعث بروز سوزش و التهاب روی پوست می‌شود، همچنین ممکن است سیستم ایمنی بدن را تضعیف کند، حتی این احتمال وجود دارد که با گذشت زمان باکتری نسبت به آنتی‌بیوتیک مذکور مقاوم شود. به همین سبب محققان دانشگاه لیدزمترو پولیتان تحقیقاتی را در این زمینه انجام دادند و توانستند محلولی را با استفاده از گیاه آویشن کشف کنند که اغلب تحت عنوان تنتور از آن یاد می‌شود.

Check Also

کباب کوبیده سنتی دلچسب

یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین غذاهایی را که میتوانید برای میهمانان خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *