خوراک مرغ با پنیر یک غذای آسان

خوراک مرغ با پنیر
خوراک مرغ با پنیر

امروز قصد داریم طرز تهیه یک خوراک خوشمزه با مرغ را به شما آموزش دهیم. درادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک مرغ با پنیر را به شما آموزش میدهیم.این خوراک را میتوانید به عنوان شام برای میهمانان عزیز خود تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ

  1. 2 عددسینه مرغ بدون پوست
  2. 2  قوطی سوپ مرغ آماده
  3. 100گرم پنیر چدار
  4. 1/4قاشق چای خوری پودر سیر
  5. نمک و فلفل (اختیاری)

 

 

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ با پنیر

سینه مرغ را بپزید و ریش ریش کنید.سوپ های آماده بسته بندی شده را روی سینه مرغ بریزید.غذا را در قابلمه بریزید وپنیر چدار را به آن اضافه کنید 6تا 8 دقیقه بگذارید تا بپزد.با سس کچاب و رشته فرنگی آن را میل کنید. نوش جان

 

 

خواص برنج

فواید برنج برای سلامتی شامل تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم کردن منابع لازم ویتامین B۱ برای بدن می‌باشد. سایر فواید آن عبارتند از مراقبت‌های پوستی، مقاومت دربرابر مشکلاتی مثل فشارخون بالا، اسهال خونی و بیماری‌های قلبی. برنج یکی از عمده‌ترین موادغذایی در اکثر کشورها به شمار می‌رود که بیش از نیمی از جمعیت جهان را سیر می‌کند.برنج قوت غالیب اکثر مردم جهان است ولی کشورهای آفریقایی به دلیل استعمار این غذارا کمتر مصرف میکنند.
فواید مختلف برنج را می‌توان در بیش از چهل نوع مختلف آن در سراسر جهان یافت. دو گروه اصلی آن شامل برنج غلات کامل و برنج سفید است. برنج غلات کامل چندان فراوری نمی‌شود، درنتیجه ارزش غذایی بسیار بالایی دارد درحالیکه برنج سفید فراوری می‌شود و از این رو سبوس یا پوشش خارجی آن برداشته شده می‌شود و ارزش غذایی پایین‌تری دارد.

برنج همچنین برحسب طول هر دانه دسته‌بندی می‌شود. غذاهای هندی و چینی از برنج‌های بسیار بلند استفاده می‌کنند درحالیکه کشورهای غربی از برنج کوتاه یا متوسط در غذاهای خود بهره می‌برند.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *