دسر بلوبری با ماست کم چرب خوشمزه

دسر بلوبری با ماست کم چرب
دسر بلوبری با ماست کم چرب

دسر های تابستانی یکی از خوشمزه ترین دسر ها در میان دسر های فصلی میباشد.امروز قصد داریم یک دسر با بلوبری را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر بلوبری با ماست کم چرب خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر بلوبری با ماست کم چرب

  1. 4فنجان بلوبری، تازه یا یخ زده
  2. 1/4فنجان شکر دانه ای
  3. 1فنجان ماست وانیلی، 1٪ یا غیر چربی
  4. 1قاشق غذاخوری آب لیمو

 

 

طرز تهیه دسر بلوبری با ماست کم چرب

4 فنجان از بلوبری یا هر توتی که در دسترس دارید را با شکر مخلوط کنید و 45 دقیقه بگذارید تا بماند.گاهی اوقات مخلوط را تکان دهید تا شکر به خوبی با تمامی سطح توت تماس داشته باشد.مخلوط بلوبری و شکر را به مخلوط کن انتقال دهید.ماست را داخل مخلوط بریزید و مخلوط کن را روشن کرده و مواد را مخلوط کنید تا مخلوط صاف و یکدستی به ما بدهد.مخلوط را به ظرفی انتقال دهید و در فریزیر بگذارید تا یخ بزند. بعد از یکساعت دوباره مخلوط را بیرون بیاورید و با مخلوط کن بزنید تا صاف و یکدست شود.دوباره مخلوط را در یخچال به مدت یکساعت قرار داده و دوباره بعد از یکساعت آن را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا مایع صاف و یکدستی به ما بدهد.دوباره آن را در یخچال قرار دهید و بعد از یکساعت ان را از یخچال بیرون آورده و دانه های یخ زده بلوبری یا انواع توت ها را داخل آن بریزیدو هم بزنید و داخل جام هایی زیبا بریزیدو روی آن را با انواع توت ها تزیین کنید..میتوانید بر حسب سلیقه این دسر را با آب لیمو سرو کنید.

در داخل خیلی از شهر ها دسترسی به توت آبی یا همان بلوبری مشکل است.به همین خاطر دست کاربران برای استفاده از توت ها باز است و میتوانند از انواع توت ها برای تهیه این دسر استفاده کنند.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *