سالاد میوه ای لایه لایه پر خواص

سالاد میوه ای لایه لایه
سالاد میوه ای لایه لایه

امروز میخواهیم طرز تهیه یک سالاد میوه با کلاس را به شما آموزش دهیم که برای میهمانان خود تهیه مکنید . در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد میوه ای لایه لایه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد میوه ای لایه لایه

  1. 1/2 فنجان آب پرتقال
  2. 1/4فنجان آب لیمو
  3. 1/4فنجان شکر
  4. 1دارچین چوب
  5. 2فنجان تکه های آناناس
  6. 1فنجان انگور دانه شده
  7. 2موز متوسط، قطعه قطعه شده
  8. 2پرتقال متوسط، پوست کنده و برش داده شده
  9. آناناس تکه تکه یک لیوان
  10. توت فرنگی 1 تکه، برش خورده
  11. 2میوه کیوی، پوست کنده و برش خورده

 

 

طرز تهیه سالاد میوه ای لایه لایه

در یک قابلمه شکر و آب پرتقال و آب لیمو و شکر و دارچین را با هم ترکیب کنید تا شکر داخل ان آب شود.غلیظ که شد و سس آماده شد آن را از روی گاز بردارید.بگذارید کنار تا به طور کامل خنک شود.یک ظرف میوه خوری متوسط تا بزرگ به سلیقه خود بیاورید در ابتدا انگور دانه دانه را کف آن بریزید.آناناس تکه شده را روی انگور بریزید لایه دیگر را با تکه های پرتقال پر کنید.سپس به ترتیب موز و توت فرنگی و کیوی را داخل طرف مورد نظر بریزید.سس آماده شده از قبل را که گذاشتید خنک شده روی میوه ها بریزید و چند ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شود.

 

کیوی مفید برای آسم

جالب است بدانید که ویتامین C در کاهش علائم بیماری آسم بسیار موثر است و مطالعات نشان داده کودکانی که در هفته ۷تا۵ عدد از این میوه مصرف می کنند دارای علائم تنفسی کمتری نسبت به کودکانی هستند که در هفته فقط ۱ عدد میل می کنند.
در مطالعه‌ای روی ۱۸۷۳۷ کودک ساکن مرکز و جنوب ایتالیا مشاهده شد، کودکانی که در هفته ۵ تا ۷ عددکیوی می خوردند، دارای مشکلات تنفسی کمتری نسبت به کودکانی بودند که فقط یک عدد از این میوه را می‌خوردند. آنها کمتر به سرفه خصوصا سرفه‌های شبانه و مزمن دچار می شدند

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *