میگو کبابی با اسپاگتی تابستانی

میگو کبابی با اسپاگتی
میگو کبابی با اسپاگتی

امروز قصد داریم یکی از خوشمزه ترین غذاهای کبابی و البته دریایی ررا به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه میگو کبابی با اسپاگتی تابستانی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه میگو کبابی با اسپاگتی

  1. 1/4 فنجان روغن زیتون
  2. 1/4فنجان آب لیمو
  3. 3قاشق غذاخوری خرد شده جعفری تازه
  4. 1/4فنجان سیر خرد شده
  5. فلفل سیاه
  6. 1/4قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده
  7. 300 گرم میگو

 

 

طرز تهیه میگو کبابی با اسپاگتی

در یک کاسه پلاستیکی روغن زیتون آب لیمو و سیرو فلفل سیاه و فلفل قرمز خرد شده را به هم ترکیب کنید و کنار بگذارید.درون یک کاسه دیگو میگو را ریخته و سرکه و روغن زیتون را روی آن بریزید و ورز دهید به طوری که میگو ها له نشوند.گریل را روشن کنید تا گرم شود.میگو را روی یک توری قرار داده و گریل کنید میگو به دلیل بافت نرمی که دارد خیلی نیاز به روی گریل ماندن ندارد.اسپاگتی ها را طبق دستور العمل تهیه کنید و آبکش کنید و بگذارید دم بکشد.مواد یرا که از قبل کنار گذاشتید با میگو و اسپاگتی میل کنید.میگو را میتوانید با هر موادی هم که دوست داشتید گریل کنید.

 

 

مضرات فلفل سیاه

زیاده‌روی در خوردن فلفل باعث ایجاد افزایش ترشحات معده می‌گردد.اسراف در خوردن فلفل باعث تاریکی چشم می‌شود.کسانی که ناراحتی معده دارند در خوردن آن افراط نکنند.
فلفل سیاه روی سلولهای عصبی بخصوص عصب گوش ( شنوائی و تعادل) اثر مخرب دارد. برای همین مصرف مداوم و افراطی آن توصیه نمیشود.مخصوصا افرادی که دچار ناراحتی های گوش مثل کم شنوائی و … هستند در مصرف آن احتیاط کنند.

مصرف زیاد فلفل برای بیماری‌های دستگاه گوارش، مجاری ادرار، سل، بواسیر، سودا، کلیه، جگر و کسانی که کم‌خونی دارند مفید نمی‌باشد.کسانی که ورم پروستات دارند در خوردن فلفل زیاده‌روی نکنند.کسانی که تصلب شرائین دارند و سکته مغزی کرده‌اند نباید فلفل زیاد استفاده کنند.

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *