کیک توت های تابستانی خوشمزه

کیک توت های تابستانی
کیک توت های تابستانی

اگر به دنبال یک کیک راحت  ولی در عین حال خوشمزه برای میهمانیهای دوستانه میگردید طرز تهیه کیک توت های تابستانی را به شما پیشنهاد میکنیم. درادامه مطلب زیر طرز تهیه این کیک را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک توت های تابستانی

  1. 1 فنجان شکر
  2. 4قاشق غذاخوری کره
  3. 1فنجان شیر
  4. 2فنجان آرد
  5. 4قاشق چای خوری پودر پخت
  6. 1قاشق چای خوری نمک
  7. ترکیبی از توت و تمشک و بلوبری و انواع توت های تابستانی
  8. 2و1/2 فنجان آب جوش

 

 

طرز تهیه کیک توت های تابستانی

کره را به شکر مخلوط کرده و شیر را با سرعت کم به این مواد اضافه کنید آرد و نمک و پودر چخت را نیز به مواد اضافه فرمایید مواد را خوب با هم مخلوط کنید حالا نوبت ریختن توت های تابستانی است آنها را درون مخلوز بریزید و کمی هم بزنید به طوری که میوه ها در تمام سطح کیک پخش شوند.کیک را رد قالب مورد نظر خود به مدت 30 دقیقه در دمای 425 درجه فارنهایت قرار دهید.کیک را میتوانید به صورت مربع یا مستطیل های متوسط برش دهید و با میوه تزیین کنید.

 

 

خواص جوشانده تمشک

جوشانده فوق برای تسکین درد معده از هر نوع که باشد مانند ترشی معده، نفخ و گاز شکم و تشنج معده مؤثر است. خوردن جوشانده برگ تمشک به مقدار ۳ تا ۴ فنجان در روز و بین غذاهای اصلی، بند آوردن ادرار را معالجه می کند وبهترین دارو بر ضد درد کیسه مثانه است.

اگر ۴۰ تا ۵۰ گرم برگ خشک تمشک را در یک لیتر آب بریزید و آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه جوشانده و پس از ۱۰ دقیقه دم کشیدن و صاف کردن آن، به مقدار ۳ فنجان در روز بین غذاهای اصلی بنوشید، دردهای نقرسی و بسیاری از انواع رماتیسم را آرام می کند.اگر ۱۰۰ گرم برگ خشک تمشک را به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و پس از دم کشیدن و صاف نمودن آن را به عنوان محلول شستشو برای شستن بیماری برفک، جوش های روی صورت و یا هر نوع کاستی دیگر پوست به کار ببرید ، اثر شفابخش دارد.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *