دسر سالاد سان شاین رژیمی و سالم

دسر سالاد سان شاین رژیمی
دسر سالاد سان شاین رژیمی

دسر ها همواده طرفداران زیادی در بین خانم ها داشته و دارند اموز قصد داریم یک دسر سالادی را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر سالاد سان شاین رژیمی و سالم را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر سالاد سان شاین رژیمی

  1. 200 گرم پزتقال
  2. 200 گرم آناناس
  3. مخلوط پودینگ وانیلی فوری بدون قند
  4. شیر به مقدار دلخواه

 

طرز تهیه دسر سالاد سان شاین رژیمی

اناناس را تکه تکه کنید و پرتقال را پوست بکنید.موز را نیز پوست کنده و خرد کنیدبرای تهیه این دسر از مخلوط پودینک خشک اسفاده کنیدشیر را در آخر اضافه نمایید.تمامی مواد را با هم ترکیب کنید بگذارید در یخچال تا خنک گردد.این دسر با اینکه خیلی ساده تهیه میشود ولی سرشار از خواص مواد ارزشمندی چون آناناس و موز است و خوردن آن را به افرادی که دچار فشار خون هستند نیز توصیه میکنیم.

 

آناناس بخورید

آناناس از آن دسته غذاهایى است که خوردنش کمى مشکل است. اما به شما تضمین مى دهیم که همان لذتى را که از خوردن یک قطعه شکلات مى برید، بتوانید از خوردن یک لیوان آب آناناس هم ببرید.آناناس سرشار از ویتامین ها و مواد مغذى مثل کلسیم، پتاسیم، فیبر و ویتامین C است. علاوه بر این بسیار کم چربى و کم کلسترول میباشد.

این خواص را مى توانید از مصرف کمپوت آناناس، میوه تازه آن، میوه ی یخ زده یا حتى آب آناناس به دست آورید.یکى از خواص مهم آناناس کمک کردن  به ساخت استخوان هاى سالم و استحکام استخوان هاست.

آناناس سرشار از منیزیم، ماده معدنى اى است که وجودش براى ساخت استخوان ها و ارتباط بافت ها ضرورى است. آناناس باعث رشد استخوان ها در بدن جوانان و استحکام استخوان ها در پسران مى شود.یک فنجان آناناس حدود 73 درصد منیزیم مورد نیاز روزانه بدن را تأمین مى کند.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *