خوراک مرغ گریل شده آسان پخت

خوراک مرغ گریل شده
خوراک مرغ گریل شده

امروز میخواهیم طرز تهیه یک خوراک خوشمزه را با مرغ به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک مرغ گریل شده آسان را به شما آموزش میدهیم.این غذا غذایی بسیار سالم است.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ گریل شده

  1. فیله مرغ 4 عدد
  2. 1/2 فنجان سس خردل
  3. نمک و فلفل به میزان لازم
  4. ادویه مرغ به میزان لازم
  5. یک حبه سیر

 

طرز تهیه خوراک مرغ گریل شده

ابتدا فیله مرغ را رد یک ظرف میریزیم.سیر را روی آن رنده میکنیم.سس خردل را به مرغ اضافه میکنیم و با دست به هم میزنیم تا کامل مرینت گردد سپس سیر و ادویه مرغ و نمک و فلفل را به آن می افزاییم.پوشش مرغ را گذاشته و مرغ را به مدت دو ساعت در یخچال قرار میدهیم تا کامل مواد به خورد مرغ برود.مرغ را روی گریل میگذاریم تا دو طرف آن پخته و هم چنین مغز پخت شود.این غذا را میتوانید با قارچ و کلم بروکلی پخته شده نیز میل کنید. یکی از سالم ترین انواع خوراک میباشد که میتوانید برای میهمانانی که به منزل آمده و رژیم دارند نیز پخته تا میل کنند.

 

 

خواص کلم بروکلی

 

بهترین روش پخت کلم بروکلی بخار پز کردن یا پختن در مایکرو ویو یا با کمی آب یا آب گوشت بروی حرارت ملایم است. بهتر است سبزیجات زیاد پخته نشوند چون بسیاری از املاح و مواد معدنی خود را از دست می دهند.مخلوط کلم بروکلی و گوجه فرنگی یک داروی قوی ضد سرطانی است، بخصوص برای مقابله با سرطان پروستات بسیار موثرند.کلم بروکلی بجای کرم ضد آفتاب؛ به علت برخورداری آن از یک ماده گوگردی، کلم بروکلی می تواند پوست را از آسیبهای اشعه ماورای بنفش خورشید حفاظت نماید. سولفوران که در ابتدای مطلب به آن اشاره گردید یک ترکیب شیمیایی گوگردی است که پوست را از ابتلا به سرطان پوست محافظت می نماید.

 

Check Also

تزیین پفیلا برای شب یلدا

یکی از خوراکی هایی را که میتوانید رد شب یلدا برای سفره زیبای خود تزیین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *