سالاد کلم بروکلی لذیذ و پرخاصیت

سالاد کلم بروکلی لذیذ
سالاد کلم بروکلی لذیذ

امروز میخواهیم طرز تهیه یک سالاد خوشمزه و در عین حال پرخاصیت را در این سایت پر طرفدار آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد کلم بروکلی لذیذ را به شما بانوان با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد کلم بروکلی لذیذ

  1. 1 -2 کلم بروکلی تازه
  2. 1/2فنجان پیاز سرخ شده، خرد شد
  3. سه ورق بیکن
  4. 2/1قاشق غذاخوری سرکه
  5. 1فنجان سس مایونز
  6. 1/3فنجان شکر
  7. 1و1/2 فنجان پنیر ماتزارلا رنده شده

 

 

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی لذیذ

بیکن مرغ یا گوشت را به قطعات ریز تقسیم کرده و کنار بگذارید. کلم بروکلی را نیز به قطعات کوچک تقسیم کنید.کلم بروکلی و بیکن و پنیر موتزارلا را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید.در یک کاسه جداگانه سرکه و شکر و سس مایونز را با هم ترکیب کنید.مخلوط سرکه و شکر و سس مایونز را روی مخلوط کلم بروکلی ریخته و با هم ترکیب کنبدو درپوش کاسه را بگذارید. برای خوشمزه تر شدن این سالاد بگذارید یک روز بماند.

 

 

خواص سرکه برای پوست

سرکه و استفاده از آن در مواد آرایشی و نگهداری پوست قرنها است که استفاده می شود. سرکه مصارف زیادی دارد. از جمله کنترل جوش های سر سیاه، برطرف کننده پوست های پوسته پوسته شده کنترل کننده خشکی مفرط زمستانی و برطرف کننده فرسودگی و خستگی بدن و همچنین کمک موثری به عنوان شوینده مو و برای زدودن شوره سر می باشد.ترکیب سرکه با عسل جهت خون مردگی پوست خوب است به صورت مالش.

برای پوست باید از مخلوط سرکه و آب استفاده کرد. اندازه لازم محلول رقیق از یک قسمت سرکه و هشت قسمت آب تشکیل شده است. اگر از سرکه سفید استفاده می کنید. چند قطره روغن گل سرخ یا عطر آن را برای رایحه خوش بعد از شستشو اضافه کنید.برای کسانی که دارای پوست چرب هستند یا پوست آنها دارای جوش های سرسیاه است سرکه به عنوان مایع شستشو کاملاً مفید است.سرکه یکی از قدیمی ترین تمیز کننده های بدن ارزان و مفید بوده است. دوش سرکه سیب و یا سرکه انگور بسیار سودمند است. نصف فنجان از آن را به نیم لیتر آب اضافه کنید و بدن را شستشو دهید. این شستشو نباید هر روز تکرار شد زیرا بدن به طور نرمال و طبیعی مواد چربی و اسیدی دارد.

Check Also

اسنک ذرت مخصوص شام یلدا

یکی از خوشمه ترین شام هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید اسنک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *