سالاد ماکارونی ایتالیایی بی نظیر

سالاد ماکارونی ایتالیایی
سالاد ماکارونی ایتالیایی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه به سبک ایتالیایی را به شما آموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد ماکارونی ایتالیایی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی ایتالیایی

  1. پاستا رنگی یک بسته
  2. خیار 1 قاشق مرباخوری
  3. یک بسته پپرونی
  4. 1 فنجان کرفس
  5. 1 فلفل متوسط فلفل دلمه ای
  6. 1/2 فنجان زیتون سیاه
  7. انواع سبزیجات تازه، کباب شده
  8. پودر پنیر پارمسان

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی

پاستای رنگی را در آب ریخته تا جوش بیاید آن را در آبکش بریزید تا آب پاستا بیرون برود.بگذارید تا خنک شود.همه مواد را به مخلوط پاستا اضافه کنید و با سس مایونز میل کنید.این سالاد را میتوانید به عنوان شام برای میهمانان عزیز خود تهیه کنید.

 

 

خواص زیتون سیاه

در حالی که زیتون‌ سبز، زیتون کالی است که قبل از آنکه برسد برداشت می‌‌شود، به گونه‌های سیاه آن اجازه‌ی رسیدن بر روی درخت داده شده است. همینکه به طور کامل رسیدند و به رنگ سیاه متمایل به ارغوانی در آمدند؛ سپس آنها را برداشت کرده، پرورانده و به دو شکل با هسته و بدون هسته بسته بندی می‌کنند.

زیتون سیاه سرشار از مواد مغذی گیاهی است که دارای چندین خواص درمانی میباشد. این زیتون حاوی چربی‌های مفیدی بوده که گفته می‌شود در کاهش کلسترول مضر یا بد، مفید است. این میوه منبع خوبی از ویتامین E است که آنتی اکسیدان می‌باشد که می‌تواند با رادیکالهای آزاد مبارزه کرده و از بیماری‌های خاص جلوگیری کند. بنابراین، زیتون سیاه می تواند افزودنی سالمی به رژیم غذایی شما باشد. از آنجا که مقدار سدیم آن بالاست، توصیه می‌شود که در مصرف آن زیاده روی نکنید. همانطور که در مورد زیتونهای دیگر، مصرف بیش از حد زیتون سیاه با معده خالی ممکن است به مشکلات گوارشی منجر شود. بهتر خواهد بود از گونه‌هایی که حاوی فروس گلوکونات ferrous gluconate هستند، خودداری کنید.

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *