پاپسیکل نارگیل انبه تابستانه

پاپسیکل نارگیل انبه
پاپسیکل نارگیل انبه

امروز قصد داریم طرز تهیه یک بستنی خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم. درادامه مطلب زیر طرز تهیه پاپسیکل نارگیل انبه تابستانه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پاپسیکل نارگیل انبه

  1. 1/4 فنجان انبه، خرد شده
  2. 3/4 فنجان شیر نارگیل
  3. 1 قاشق غذاخوری شکر اختیاری
  4. 1 قاشق غذاخوری آب لیمو

 

طرز تهیه پاپسیکل نارگیل انبه

در ابتدا نارگیل و انبه و شیر نارگیل و شکر و آبلیمو را با هم در مخلوط کن ریخته و میکس کنید.اگر طعم و مزه آن شیرین نبود به اختیار به آن شکر بیفزایید.بعد از آن مواد را در بستنی ساز بریزید و بگذارید در یخچال تا ببندد.

 

 

خواص انبه

خواص انبه برای افزایش میل جنسی
انبه سرشار از ویتامین E است که برای بهبود عملکرد هورمون‌ های جنسی و افزایش میل جنسی بسیار موثر میباشد. اگر مدتی است که دچار بی‌میلی شده‌اید بهتر است کمی انبه میل کنید. انبه حاوی فیبرهایی است که حرکات روده‌ها را تنظیم کرده و از یبوست پیشگیری می‌کند. این میوه برای کاهش التهاب مخاط معده فوق‌العاده است.

خواص انبه برای سلامت پوست
انبه منافذ بسته‌ی پوست را باز خواهد کرد. احتمالاً می‌دانید که آکنه‌ ها در نتیجه‌ی بسته شدن منافذ پوست ظاهر می‌شوند. برای تمیزی و مقابله با جوش‌ها گوشت این میوه را به صورت ماسک روی پوست صورت بگذارید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب خنک شستشو دهید. مصرف روزانه‌ی این میوه نیز باعث نرمی و خوش آب و رنگ شدن پوست می‌شود.

فواید انبه برای کم‌ خونی
انبه برای خانم‌های باردار و افرادی که از کم‌ خونی رنج می‌برند بسیار مفشد است. به خاطر اینکه سرشار از آهن است. از این گذشته میزان بالای ویتامین C موجود در آن باعث جذب حداکثری آهن می‌شود. توجه داشته باشید خانم‌هایی که در دوره‌ی پیش از یائسگی قرار دارند نیز در معرض کم‌خونی هستند. به همین دلیل مصرف این میوه را به خانم‌ها توصیه می‌کنیم.

Check Also

بستنی عسلی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *