سالاد ذرت فریتو فرنگی ویژه

سالاد ذرت فریتو
سالاد ذرت فریتو

امروز قصد داریم به شا عزیزان طرز تهیه یک سالاد تازه و خوشمزه را به شما آموزش دهیم.در ادام مطلب زیر طرز تهیه سالاد ذرت فریتو فرنگی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد ذرت فریتو فرنگی

  1. 2 قوطی ذرت مکزیکی
  2. فلفل قرمز، 1/2 قطعه قطعه شده و خرد شده
  3. فلفل زرد و سبز 1/2 قطعه قطعه شده و خرد شده
  4. 1/2پیاز بنفش، خرد شده
  5. 1فنجان سس مایونز
  6. 1فنجان پنیر چدار
  7. 150 گرم چیپس فلفلی

 

 

طرز تهیه سالاد ذرت فریتو

در ابتدا ذرت مکزیکی ها را گرم مبکنم .پیاز بنفش و فلفل سبز و زرد را در روغن زیتون کمی تفت میدهیم و روی ذرت مکزیکی ها میریزیم.سس مایونز را به ذرت اضافه کرده و پنیر چدار و چیپس فلفلی را به مواد اضافه میکنیم.سالاد خوشمزه شما حاضر است.

 

 

خواص ذرت

ذرت علاوه بر اینها، سرشار از فیبر خوراکی میباشد بلکه به شما کمک می‌کند با مشکلات هاضمه و دستگاه گوارش مثل یبوست مقابله کنید.ذرت غذای خوبی برای پیشگیری از سرطان است؛ فیبر خوراکی ذرت به پایین آوردن سطح کلسترول خون کمک می‌کند، احتمال ابتلا به سرطان روده را کاهش می‌دهد.
برای کمک به کاهش میزان قند خون در افراد مبتلا به دیابت مفید است.همچنین این مواد (فیبر)، موجب کاهش کلسترول می گردد، در حقیقت روغن موجود در دانه و پوست ذرت سبب پائین آمدن کلسترول خون توسط پلاسمای خون به ویژه در میان افراد میانسال و سالمند می شود.مصرف روزانه یک فنجان دانه های ذرت در میان وعده های غذایی، می تواند احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ (ناشی از یبوست) را کاهش دهد.

همچنین مصرف میزان کافی از فیبر گیاهی به بهبود عملکرد روده ها کمک و مانع از ابتلا به یبوست و هموروئید می شود.زنان مبتلا به کم خونی بویژه کم خونی ناشی از کمبود ویتامین می توانند با مصرف ذرت به بهبود این نوع از اختلال کمک کننداسید فولیک موجود در ذرت نیز در پیشگیری از نارسایی‌ مادرزادی لوله عصبی موثر است.کارشناسان توصیه می‌کنند افرادی که به کم خونی مبتلا هستند ذرت بخورند.

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *