کاناپس قارچ با نان تست بی نظیر

کاناپس قارچ با نان تست
کاناپس قارچ با نان تست

امروز قصد داریم طرز تهیه یک خوراک خوشمزه فرنگی با قارچ را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کاناپس قارچ با نان تست را به شما عزیزان آموزش میدهیم.این خوراک برای کودکان بسیار خوشمزه میباشد.

مواد لازم برای تهیه کاناپس قارچ با نان تست

  1. کره 50 گرم
  2. پیازچه 100 گرم
  3. قارچ 400 گرم
  4. گشنیز یا جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری
  5. آرد 2 قاشق سوپخوری
  6. شیر 1.5 پیمانه
  7. پنیر پیتزا به ميزان لازم
  8. نمک و فلفل به مقدار لازم
  9. نان تست به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه کاناپس قارچ با نان تست

کره را در ظرفی بریزید و روی حرارت قرار دهید. قارچ و پیازچه خرد شده را به کره اضافه کنید و تفت دهید وقتی قارچ تفت خورد آرد را اضافه کنید و هم بزنید و بعد شیر را اضافه کنید و کمی نمک و فلفل و گشنیز را اضافه کرده و هم می زنیم و از روی حرارت بردارید روی نان تست تقریبا یک قاشق از مواد ریخته و کاملا پخش کنید و کمی پنیر پیتزا بریزید و در فر 180 درجه قرار دهید تا پنیر آب شود.

 

خواص گشنیز

كساني كه ديابت دارند روزي 2 گرم تخم گشنيز را دم كرده هر ماه سه روز بيشتر ميل نشود.. براي درمان سرطان پوست چه زخمي يا غيرزخمي از پماد گشنيز استفاده كنيد. طرزتهيه: سرب را با آب گشنيز بساييد و با روغن گل سرخ مخلوط كنيد. البته سرب مسموميت ايجاد مي كند بهتر است با نظر پزشك باشد. دم كرده تخم گشنيز مقوي قلب مي‎باشد 2 گرم در 150 سي‎سي آب دم كرده 3 الي 4 روز در ماه ميل كنيد.

كساني كه دچار افسردگي شده‎اند و در گوشه‎اي نشسته و به غصه فرو مي‎روند از دم كرده گشنيز استفاده كنند. براي درمان زخم‎هاي پوستي تخم گشنيز را ساييد با عسل و روغن زيتون مخلوط نموده چند روزي در آفتاب بگذاريد سپس در محل خارش قرار دهيد. براي درمان سينوزيت بخور گشنيز داده و همچنين براي بازشدن بيني از دود تخم گشنيز استفاده كنند يعني به جاي توتون در كاغذ سيگار تخم گشنيز بكشند ولي خيلي كم و با احتياط. به طور كلي جوشانده گشنيز براي انواع سردردها مفيد است

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *