رول ژامبون و پنیر عالی و لذیذ

رول ژامبون و پنیر عالی
رول ژامبون و پنیر عالی

امروز میخواهیم یک فست فود جدید را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه رول ژامبون و پنیر عالی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.این فست فود بسیار خوشمزه میباشد که طرز تهیه آن را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه رول ژامبون و پنیر عالی

  1. نان تست به میزان لازم
  2. پنیر چدار
  3. تخم مرغ
  4. آویشن
  5. آرد سوخاری

 

طرز تهیه رول ژامبون و پنیر عالی

ابتدا کناره های نان تست که قهوه ای و خشک تر است را با چاقو برش میدهیم و بعد با وردنه روی هر برش نان تست می کشیم تا نازک و منسجم شود. بهتر است از نان تست های نرمتر استفاده کنید.نان که نازک شد روی آن یک ورق ژامبون و یک ورق پنیر می گذاریم و کمی آویشن می پاشیم.بعد آرام آرام رول می کنیم.دو عدد تخم مرغ را با چنگال می زنیم تا از حالت لختگی در بیاید و بعد رول ها را اول داخل آرد سفید و بعد تخم مرغ و بعد داخل پودر سوخاری می غلطانیم تا همه جای آن پوشیده شود.قسمت تخم مرغ و آرد سوخاری را من دو بار انجام دادم.روغن را داغ کرده و رول ها را داخل روغن سرخ می کنیم.البته نان وقتی سرخ می شود، روغن زیادی هم جذب می کند، نه اینکه روغن از آن بچکد نه، ولی روغنی که داخل تابه ریختید، پس از پایان کار، نیست و نابود می شود، پس این را در نظر داشته باشید.

 

پنیر چدار, پنیری نسبتا سفت, با رنگ سفید تا زرد پررنگ است. این پنیر مزه تندی دارد و از شیر خام گاو تهیه می شود و پس از تولید 9 تا 24 ماه به آن استراحت می دهند. زادگاه این پنیر روستای چدار در سامرست, جنوب غربی انگلستان است؛ در این منطقه غارهایی وجود دارد که رطوبت و شرایط نگهداری طبیعی برای کهنه شدن پنیر چدار را فراهم می آورد.این پنیر مرسوم ترین پنیر در انگلستان است و 51 درصد از فروش سالیانه پنیر (1.9 میلیارد پوند) در این کشور را به خود اختصاص می دهد. پنیر چدار دومین پنیر مرسوم در امریکا بعد از پنیر موتزارلا است.

 

 

Check Also

چیز برگر سبزیجات رژیمی و بی نظیر

یکی از پر طرفدارترین فست فودها برگر ها میباشند.امروز میخواهیم طرز تهیه یک فست فود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *