دسر پای آسان و رژیمی مخصوص

دسر پای آسان و رژیمی
دسر پای آسان و رژیمی

اگز بانویی هستید که وقت کافی برای تهیه یک دسر که وقت گیر است را ندارید طرز تهیه یک دسر بی دردسر و آسان را به شما عزیزان آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر پای آسان و رژیمی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر پای  آسان

  1. بیسکوییت خرد شده
  2. کره
  3. ماست شیرین
  4. ژله آلوئه ورا

 

 

 

طرز تهیه دسر پای آسان و رژیمی

ابتذا ژله را آب کرده و در یک ظرف بریزید ماست را به آن اضافه کنید و هم بزنید.بیسکوییت مادر خرد شده را با کرده مخلوط کنید و کف ظرف مورد نظرتان بریزید و کمی فشار دهید تا بافتی منسجم پیدا کند ماست و ژله را نیز به مواد اضافه کنید.بگذارید در یخچال تا یخ بزند.دسر که سرد شد برای میهمانان بیاورید.

 

 

خواص ماست

مصرف روزانه و منظم ماست کم‌چرب یا بدون چربی، می‌تواند از افزایش کلسترول خون پیشگیری نماید. هنوز ثابت نشده است که خوردن ماست می‌تواند باعث پایین آمدن کلسترول خون هم میشود اما محققان می‌گویند همین که یک محصول لبنی که بر پایه پروتئین و چربی حیوانی تولید می‌شود، باعث افزایش کلسترول خون نشود، باعث می‌شود بتوان مصرف آن را به عنوان محصولی مفید و قابل اطمینان به تمام مردم جامعه پیشنهاد کرد.

نتیجه تحقیقات جدیدی که روی 5 هزار اسپانیایی در طول 2 سال انجام شد، نشان داد احتمال ابتلا به فشارخون بالا در افرادی که روزانه 2 تا 3 وعده شیر یا ماست کم‌چرب مصرف می‌کنند، نسبت به گروهی که شیر و ماست در برنامه غذایی‌شان جایی ندارد، 50 درصد کمتر است.

ماست‌های پروبیوتیک مانند دیگر محصولات پروبیوتیک، دارای میکروارگانیسم‌های پروبیوتیک میباشند ولی ماست‌های ساده این باکتری‌ها را شامل نیستند. یکی از مهم‌ترین فایده های مصرف این محصولات، کاهش عوارض عدم تحمل به لاکتوز است بنابراین افرادی که به لاکتوز موجود در شیر، ماست و سایر محصولات لبنی حساسیت دارند و مثلا با خوردن شیر نفخ می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی محصولات پروبیوتیک را مصرف کنند.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *