تارت میوه ای سریع پخت و زیبا

تارت میوه ای سریع پخت
تارت میوه ای سریع پخت

اگر قصد تهیه یک تارت خوشمزه و سریع پخت را دارید طرز تهیه یک تارت میوه ای سریع پخت و خوشکل را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این تارت بسیار زیبا را به شما آموزش داده ایم.امیدوارم خوشتان بیاید.

مواد لازم برای تهیه تارت میوه ای سریع پخت

  1. 6 قاشق غذاخوری کمپوت زرد آلو
  2. 1/3فنجان توت فرنگی
  3. 1/3فنجان زغال اخته
  4. 1/3فنجان خرد شده کیوی
  5. آرد 2 لیوان
  6. مک 1/2 قاشق چایخوری
  7. شکر 1 قاشق چایخوری
  8. کره سرد 200 گرم
  9. آب سرد مقدار لازم

 

طرز تهیه تارت میوه ای آسان پخت

آرد ، نمک و شکر را داخل میکسر ریخته و مخلوط نمایید.سپس کره سرد را از یخچال خارج کرده و به تکه های کوچک خرد نمایید و به مواد دیگر اضافه نمایید.کمی مواد را مخلوط کنید تا آرد و کره به خورد هم رفته ، پس از اینکه کره کمی با آرد مخلوط شد چند قاشق آب سرد اضافه نماییدو مخلوط کنید تا مواد ترکیب بشوند و حالت خرده نان به خود بگیرند.خرده های خمیر را روی نایلون منتقل کنید و با نوک انگشتان دست کمی مخلوط کنید تا خمیر یکدست شود سعی کنیدخمیر را ورز ندهید تا به روغن نیفتد ، در حدی که خمیر یکدست شود کافی است  ؛ خمیر اماده را حداقل به مدت 1 – 2 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا سرد و سفت شود سپس برای تهیه تارت استفاده کنید.2 قاشق غذاخوری از پودینگ را روی پوسته بریزید و بالای آن را طبق عکس یا بر طبق سلیقه خودتان میوه بچینید.

 

 

درباره کیوی

كیوی این میوه پرزدار، دارای مواد غذایی بالا و میزان كالری بسیار پایینی میباشد، به این خاطر در رده میوه‌های بسیار مفید قرار دارد. این میوه به دلیل خاصیت كاهندگی كه بر سطح‌تری گلیسیرید دارد، از غلظت خون می‌كاهد و از تنگ شدن عروق و بروز انواع سكته‌ها جلوگیری می‌كند.كیوی با داشتن آنتی‌اكسیدان فراوان خاصیت ضدسرطانی بسیاری دارد و امكان مبتلا شدن به بعضی از سرطان‌ها را كاهش می‌دهد.مصرف هویج می‌تواند از ضعیف شدن بینایی جلوگیری كند. حتما این جمله را بارها شنیده‌اید، اما شاید تا به حال نشنیده باشید كه كیوی هم چنین خاصیتی دارد. كیوی با داشتن پیش‌سازهای ویتامین آ همچنین ویتامین ای و ث موجب حفظ سلول‌های دستگاه بینایی می‌شود.

Check Also

تارت قارچ و مرغ یک غذای عالی

تارت ها یکی از خوشمزه ترین و زیباترین غذاهایی هستند که میتوانید آنها را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *