مرغ لذیذ با سرکه بالزامیک دلچسب

مرغ لذیذ با سرکه بالزامیک
مرغ لذیذ با سرکه بالزامیک

مرغ ها به روش های مختلفی تهیه میشوند.امروز قصد داریم طرز تهیه یک مرغ با سرکه بالزامیک را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه مرغ لذیذ با سرکه بالزامیک را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه مرغ لذیذ با سرکه بالزامیک

  1. 2 تا 3 عدد ران مرغ بدون پوست
  2. نمک و فلفل برای چشیدن
  3. 1/4فنجان فلفل دلمه ای
  4. 1/4فنجان سرکه بالزامیک
  5. اسپری آشپزی

 

 

طرز تهیه مرغ با سرکه بالزامیک

ران ها را تمیز بشویید و کامل خشک کنید.نمک و فلفل را به ران ها بزنید و کامل در همه طرف ران بمالیداسطوخدوس را به ران ها اضافه کنید.سرکه بالزامیک را نیز روی ران ها بریزید تا کامل مرینت گردند.به مدت یکساعت بگذارید تا مواد به خورد ران ها بروند.سپس روی گریل کباب کنبد و با سرکه بالزامیک میل کنید.

 

 

خواص سرکه بالزامیک

سرکه بالزامیک دارای گروهی از آنتی اکسیدان ها میباشد که به آن ها ترکیبات پلی فنولی گفته می شود. ما حداقل ۸ نوع آنتی اکسیدان پلی فنولی در سرکه بالزامیک داریم. پلی فنول ها رادیکال های آزاد تولید شده در بدن را خنثی می کنند و تمامی انواع آن ضدسرطان بوده در نتیجه عملکرد سیستم ایمنی بهبود می یابد. از این رو سرکه بالزامیک می تواند خواص ضدمیکروبی و ضدعفونی کنندگی داشته باشد.

در قدیم از این سرکه برای درمان عفونت های ویروسی و باکتریایی و ضدعفونی کردن زخم ها استفاده میشد.یادتان نرود که سرکه بالزامیک خاصیت ضدقارچی هم دارد و به ویژه در خانم هایی که مبتلا به عفونت های دستگاه تناسلی و مجاری ادراری اند، می تواند به پیشگیری از شدت یافتن این نوع عفونت کمک کند. پ

س چه بهتر که حداقل خانم های خانه این چاشنی را در سفره ی غذای خود جای دهند.سرکه بالزامیکی یکی از انواع سرکه هایی است که بیشتر از اینکه در ترشی استفاده شود در آشپزی کاربرد دارد.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *