بوفالو وینگز فوق العاده برای همه

بوفالو وینگز فوق العاده
بوفالو وینگز فوق العاده

بوفالو وینگز فوق العاده خوشمزه میوشد و تهیه این غذا را به همه علاقه مندان به بال مرغ پیشنهاد میکنیم.در ادامه مطلب زیر طزز تهیه این غذای خوشمزه را به شما بانوان گرامی و با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه بوفالو وینگز فوق العاده

  1. 1فنجان سس سویا
  2. 1قاشق چایخوری شکر
  3. 1/2فنجان آب آناناس
  4. 1/4فنجان روغن نباتی
  5. 1قاشق چای خوری پودر سیر
  6. 1قاشق چایخوری زنجبیل
  7. 3تا 4 بال تمیز

 

طرز تهیه بوفالو وینگز

تمام ترکیبات را با هم مخلوط کنید.بر روی بال قرار دهید.یک شب کامل بال ها را در مواد بخوابانید.بال ها را داخل ورق های فویل قرار دهید و درون فر به مدت 1 تا 1.30 ساعت در درجه 350 فارنهایت قرار دهید تا کاملا پخته شوند.

 

مضزات خوردن زیاد بال مرغ و پوست مرغ

پوست مرغ آلودگی‌های محیطی خیلی زیادی را می‌تواند منتقل کند. چربی‌های اشباع شده‌ای که دارد، می‌تواند میزان کلسترول خون را بالا ببرد و به کبد آسیب برساند، اگر زندگی سالم می‌خواهید یا می‌خواهید خود را در برابر بسیاری از بیمار‌ی‌ها بیمه کنید بهتر است از خوردن چربی‌ حیوانی در حد امکان پرهیز کنید، حتی پوست ماهی هم می‌تواند بسیاری از آلودگی‌ها و بیماری‌ها را به مصرف‌کننده‌ منتقل کند.چاقی یک بیماری محسوب می‌شود و می‌تواند صدها بیماری را زمینه‌سازی کند یا بیماری‌های موجود در بدن را تثبیت ‌کند.

امروزه مشخص شده برخلاف تصور گذشته بافت چربی در بدن، یک بافت مرده نیست و بسیار فعال است و در ردیف غدد درون‌ریز شمرده می‌شود و می‌گویند انواع آنزیم‌ها از این بافت‌های چربی ترشح می‌شود طوری‌که تمام سیستم کنترل‌ گرسنگی و اشتها را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد. به‌خصوص اگر این چربی‌ها در ناحیه شکم انباشته شده باشند.

و هرچه قطر و طول شکم بیشتر باشد عمر فرد کوتاه‌تر می‌شود و اغلب انواع اسیدها از بافت چربی شکمی‌وارد جریان خون می‌شوند و تمام رگ‌ها را طوری تحت تاثیر قرار می‌دهند که حالت کشسانی آنها از بین می‌رود.کبد چرب می‌تواند به سمت بیماری‌ای به نام استارتو هپاتایتیسم برود که در 20درصد افرادی که به این بیماری مبتلا میگردند موجب نارسایی کبدی می‌شود که این بیماری بسیار خطرناک میباشد و در نوع خودش می‌تواند باعث مرگ‌ومیر گردد.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *