ساندویچ کلاسیک آووکادو فرنگی

ساندویچ کلاسیک آووکادو
ساندویچ کلاسیک آووکادو

ساندویچ ها همواره طرفداران زیادی دارد به خصوص در فرزندان شما و چه بهتر که این ساندویچ ها از مواد مرغوب و سالم تهیه شده باشد. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه ساندویچ کلاسیک آووکادو فرنگی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ کلاسیک آووکادو

  1. 12 برش بیکن
  2. 8عدد نان تست سفید
  3. 8برگ کاهو فرنگی
  4. 8تکه گوجه فرنگی رسيده
  5. 8قاشق غذاخوری سس مایونز

 

 

طرز تهیه ساندویچ کلاسیک آووکادو

بیکن ها را به طور کامل پخته و بعد از آن بگذارید روی یک حوله کاغذی تا روغن آن گرفته شود.نان تست را بگذارید یک قاشق غذاخوری مایونز را روی یک نان تست بکشید یک ورقهای آووکادو را روی سس روی نان تست بگذارید. دو تکه گوجه فرنگی را روی کاهو بگذارید سه تکه بیکن را به صورت یکنواخت بالای گوجه ها قرار دهیدبعد از آن یک ورق کاهو را روی بیکن ها قرار دهید.

 

 

 

خواص آووکادو

آواکادو مانند روغن زیتون سرشار از اسید اولئیک میباشد. این ماده یکی از بزرگ ترین عوامل پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان محسوب می گردد.آووکادو حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و باعث سلامت سیستم عصبی می شوند.آنتی اکسیدان «گلوتاتین» موجود در این میوه به کبد در تصفیه خون بسیار کمک می کند.

وجود سطح بالای فولات در این میوه می تواند خطر سکته قلبی در افراد مستعد را کاهش دهد. خواص آووکادو خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهدمطالعات صورت گرفته در سال 2007 میلادی نشان می دهد که ویژگی های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در آووکادو، احتمال ابتلا به سرطان های دهان، پوست و پروستات را کاهش می دهد. به علاوه ترکیبات موجود در آووکادو، عوارض جانبی شیمی درمانی را کاهش می دهد.طیف مناسب و باکیفیت چربی های مفید ریزمغذی ها و فیبرهای آووکادو به بدن تان کمک می کند تا میزان هورمون هایی را که به رشد عضلات و چربی سوزی کمک می کنند بالا ببرید.

 

Check Also

ساندویچ بادمجان دلپذیر

اگر به دنبال ساندویچی هستید که برای فرزندان خودتان تهیه کنید و از نوع ساندویچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *