برگر گریل شده با سس آناناس

برگر گریل شده با سس
برگر گریل شده با سس

امروز قصد داریم طرز تهیه یک برگر جدید را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه برگر گریل شده با سس آناناس را به شما کاربران عزیز سایت پر طرفدار فست فود آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه برگر گریل شده با سس آناناس

  1. 4عدد حلقه آناناس
  2. 1عدد فلفل سبز
  3. 1کیلوگرم نخود فرنگی
  4. 4قاشق غذاخوری سس گلوریا
  5. 1/4انبه، پوست کنده
  6. 1فلفل قرمز شیرین
  7. برگر آماده با گوشت تازه گاو

 

 

طرز تهیه برگر گریل شده

همه مواد بالا را به جز برگر را در یک مخلوط کن بریزید و کامل پوره کنید.گریل را روشن کنید.دو طرف برگر را روی گریل سرخ کنید تا کال بپزد.نان مک دونالد را بگذارید کاهو و انبه و فلفل قرمز را روی برگر بچینید و سس را نیز روی مواد بگذارید.برگر را روی مواد بگذارید.نان را روی برگر بگذارید و میل کنید.

 

خواص آناناس

 

آنزیم بروملین که به میزان زیادی در ساقه آناناس وجود دارد یک ضدالتهاب طبیعی فوق العاده است. بدن به راحتی می تواند این آنزیم را جذب کند و وارد خون کند. در این صورت هم این آنزیم باعث تنظیم فعل وانفعالات شیمیایی بدن می شود. در واقع باعث جلوگیری از بروز التهاب در بدن می شود.حتماً شما هم در اطرافیانتان خیلی ها را می بینید که از آرتروز شکایت دارند. همان طور که گفتیم آنزیم بروملین خاصیت ضدالتهابی دارد برای همین هم ورم را کمتر می کند، گرما و قرمزی موضعی را کاهش میدهد و دردهای ناشی از آرتروز و آرتریت را تسکین می دهد.

حتما شما هم شنیده یا خوانده اید که آناناس یک میوه لاغرکننده میباشد. می شود گفت که بروملین موجود در این میوه باعث تخریب فیبرهای کلاژن می شود که سلول های چربی را در خود ذخیره می کنند. برای همین هم آب جمع شده در سطح سلولیت ها را از بین خواهد برد. در واقع ضداحتباس آب است. اما با این حال نمی شود گفت که آناناس باعث لاغری می شود و معجزه می کند. درست است که بروملین می تواند به کاهش وزن و رفع سلولیت کمک کند اما اشتباه است که تصور کنید با خوردن فقط آناناس مشکل سلولیت و اضافه وزنتان به طور کامل حل می شود.

Check Also

چیز برگر سبزیجات رژیمی و بی نظیر

یکی از پر طرفدارترین فست فودها برگر ها میباشند.امروز میخواهیم طرز تهیه یک فست فود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *