سینه مرغ گریل شده ویتنامی لذیذ

سینه مرغ گریل شده ویتنامی
سینه مرغ گریل شده ویتنامی

یکی از غذاهای فوق العاده خوشمزه ویتنامی ها غذاهای چیکنی آنهاست.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سینه مرغ گریل شده ویتنامی را به شما بانوان عزیز آموزش میدهیم.با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سینه مرغ گریل شده ویتنامی

  1. 3 حبه سیر خرد شده
  2. 2قاشق غذاخوری سس سویا
  3. 2قاشق غذاخوری آب لیمو
  4. 1قاشق غذاخوری روغن کنجد تیره
  5. 2قاشق چای خوری فلفل قرمز
  6. 4سینه مرغ بدون پوست

 

 

طرز تهیه سینه مرغ گریل شده ویتنامی

تمام موادی که مرغ را میخواهید در آن مرینت کنید را در یک کاسه متوسط ریخته و هم بزنید تا باهم ترکیب شوند.سینه را را پهن کنید و سرتاسر آنها را برش هایی بزنی طبق روبرو ولی مواظب باشید که برش ها منجر به پارگی مرغ نشود.مرغ را در مواد به مدت 3 الی 4 ساعت خوابانده تا مواد را به خود بگیرد و به اصطلاح مرینت شود.8 تا ده دقیقه روی گریل کن مرغ را گریل کنید.تا زمانی پختن را ادامه دهید که وسط مرغ صورتی نباشد.

 

خواص روغن کنجد

بد نیست بدانید که روغن کنجد سرشار از کلسیم است و آهن فراوانی دارد به طوری که با خوردن ۱۰۰ گرم از آن، بدن ۶۷۰ میلی گرم کلسیم و ۱۰ میلی گرم آهن دریافت می کند. به همین دلیل مصرف این روغن به کسانی که گوشت و لبنیات کمی استفاده می کنند، توصیه می شود. می توان نتیجه گرفت که این روغن در مقایسه با سایر روغن ها املاح بیشتری دارد.مصرف این روغن برای ماساژ یکی از بهترین هاست و همچنین با توجه به مقدار کلسیم بیشتر در مقایسه با لبنیات در سنین پایین باعث پیشگیری از خشکی مفاصل و پوکی استخوان در سنین مینسالی و سنین بالا می شود.

جوان کننده پوست :روغن کنجد غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین E است و از علائم متداول پیری پوست جلوگیری می کند. چربی موجود در این روغن یک آنتی اکسیدان قوی است که مانع ایجاد چین و چروک و خطوط ریز پوست می گردد می توان برای ماساژ از این روغن به صورت موضعی نیز استفاده کرد. آن را به پوست زده و به مدت چهار تا پنج دقیقه ماساژ دهید تا پوست را جوان تر جلوه دهید .

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *