خاگینه گردویی دلپذیر مخصوص صبحانه

خاگینه گردویی دلپذیر
خاگینه گردویی دلپذیر

امروز قصد داریم طرز تهیه یک صبحانه مقوی را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خاگینه گردویی دلپذیر مخصوص صبحانه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خاگینه گردویی دلپذیر

  1.  تخم مرغ 4 عدد
  2. پودر گردو 8 قاشق غذاخوری
  3. بکینگ پودر یک سوم قاشق چایخوری
  4. شیره خاگینه دو لیوان شکر و یک لیوان آب
  5. دو قاشق پودر گردو به ازای هر تخم مرغ

 

طرز تهیه خاگینه گردویی دلپذیر

در ابتدا تخم مرغ ها را با همزن خوب هم زده و مقدار کمی وانیل را به آن می افزاییم.سپس پودر گردو و بیکینگ را به آن اضافه میکنیم و هم میزنیم و در یک ماهیتابه تفلون که مقدار مناسبی روغن ریخته ایم میریزیم و دو طرف آن را سرخ میکنیم.در نظر داشته باشید که مقدار کمی روغن در ماهیتابه نریزید چون خاگینه زود می سوزد.دو طرف خاگینه که سرخ شد آن را در ظرفی گذاشته و شیره خاگینه را به آن اضافه میکنیم.میتوانید برای اینکه خاگینه بافت سفتی مثل کیک داشته باشد به آن کمی آرد اضافه کنید.میتوانید کنار خاگینه برای تزیین مقداری گردو و پودر گردو بریزید. این صبحانه برای افرادی که گرمی دارند مناسب نیست پس سعی کنید زیاده روی نکنید.هم چنین این غذا صبحانه ای بی نظیر برای میهمانان خاص شما میباشد و میتوانید آن را به راحتی برای آنها در منزل تهیه کنید.

 

گرچه فواید زیادی در آجیل پنهان است، بعضی ها به گمان این که آجیل موجب افزایش وزن می شوند، از خوردن گردو و دیگر آجیل ها امتناع می کنند. ولی ثابت شده است، افرادی که حداقل ۲ بار در هفته آجیل مصرف می کنند، احتمال افزایش وزن در آنها به مراتب کمتر از آنهایی است که اصلا آجیل مصرف نمی کنند. پس به گمان این که اگر گردو یا آجیل بخورید چاق می شوید، این غذای بسیار خوشمزه و مفید را از خود دور نکنید.

Check Also

پنکیک کدو تنبل برای صبحانه

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی را که میتوانید برای صبحانه تهیه کنید پنکیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *