اسپاگتی با کوفته قلقلی لذیذ و دلچسب

اسپاگتی با کوفته قلقلی لذیذ
اسپاگتی با کوفته قلقلی لذیذ

اگر به دنبال غذایی متفاوت هستید طرز تهیه یک اسپاگتی عالی را به شما عزیزان آموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه اسپاگتی با کوفته قلقلی لذیذ را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه اسپاگتی با کوفته قلقلی لذیذ

  1. 750 گرم گوشت گاو (گوشت چرخ کرده)
  2. 400گرم گوجه فرنگی (کنسرو شده)
  3. 500گرم اسپاگتی
  4. 1تخم مرغ
  5. 1قاشق غذاخوری جعفری (خرد شده)
  6. 1پیاز (ریز خرد شده)
  7. 1گل میخک سیر (حدود 3/4/1 قاشق چای خوری ریز ریز شده)
  8. نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن)
  9. فلفل (به تازگی زمین به مزه)
  10. 4قاشق غذاخوری روغن (برای سرخ کردن)

 

 

طرز تهیه اسپاگتی با کوفته قلقلی لذیذ

گوشت گاو چرخ کرده را ورز دهید و با تخم مرغ و جعفری خرد شده در یک کاسه مخلوط کنید و ورز دهید تا منسجم شود.مخلوط را به اندازه توپ های کوچک رول کنید.ماکارونی را با توجه به دستورالعمل روی بسته تهیه کنیدو بپزید.کوفته قلقلی ها را در روغن سرخ کنید و کنار بگذارید.2 قاشق غذاخوری روغن را در ماهیتابه بریزید پیاز و سیر را با هم مخلوط کرده و در ماهیتابه بریزید و سرخ کنید کمی و قلقلی ها را داخل آن بریزید و کمی سرخ کنیو بعد از آن روی اسپاگتی ها بریزید.سس مایونز را با سوپ گوشت گوسفند را با هم مخلوط کنیدو روی اسپاگتی ها بریزید.

 

 

براي كساني كه آلبومينوري دارند (اين بيماري با وجود آلبومين در ادرار تشخيص داده مي‎شود علت آن احتقاق يا تورم و التهاب كليه‎ها است كه براي پيدايش موانعي در جريان گردش خون به وجود مي‎آيد، اين بيماري در دوران حاملگي در بيماران قلبي، ريوي و كبدي بروز مي‎كند). براي درمان اين بيماري پياز را جزء برنامه غذايي خود قرار دهيد همچنين شب‎ها سعي كنيد غذاهاي سبك مخصوصاً ميوه بخوريد. هنگام حمله‎هاي عصبي پياز را دو قسمت نموده جلوي بيني بگيريد و نفس عميقي بكشيد. براي درمان گرفتگي صدا پياز در برگ كلم پيچيده در خاكستر آتش يا فر پخته نموده سپس با روغن زيتون مخلوط كرده ميل شود.

Check Also

ماکارونی با سس گوجه فرنگی تازه

ماکارونی از جمله غذاهای پر طرفدار مخصوصا برای بچه هاست اگر این ماکارونی با سس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *