سالاد سیب و مرغ پرخواص و لذیذ

سالاد سیب و مرغ پرخواص
سالاد سیب و مرغ پرخواص

امروز قصد داریم طرز تیهه یک غذای خوشمزه که میکس میوه و مرغ است را به شما اموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد سیب و مرغ پرخواص را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد سیب و مرغ

  1. 180 گرم مرغ پخته شده، مکعب
  2. 1/4فنجان سیب خرد شده
  3. 1/2فنجان کرفس نازک برش خورده
  4. 2قاشق غذاخوری کشمش
  5. 2قاشق چای خوری شکر
  6. آجیل برای تزیین

 

مواد لازم برای تهیه سالاد سیب و مرغ پرخواص

در ابتدا مرغ را با پیاز و نمک و فلفل بپزید.سعی کنید مرغ را به صورت مکعبی برش داده باشید.در یک کاسه متوسط به ارامی کرفس و سیب قطعه قطعه شده و کشمش را با هم مخلوط کنید.اجیل و کاهو را میتوانید به اختیار روی مواد بریزید.این سالاد یک سالاد ذائقه ای است که میتوانید فقط برای برخی افراد که ذائقه این گونه سالاد ها را دارند تهیه کنید.این سالاد را میتوانید با فیله مرغ که گوشت نرم تری نسبت به سینه دارن نیز تهیه کنید که بسیار خوش طعم تر میشود.

 

درباره آب سیب

آب سیب دارای انواع ویتامین‏ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن میباشد که از بروز برخی بیماری‏ها جلوگیری می‏کنند مانند سرما خوردگی.اب سیب دارای آنتی‏ اکسیدان است، در نتیجه از بروز انواع سرطان و بیماری‏های قلبی جلوگیری می‏کند. اگر در حد اعتدال آب سیب بنوشید، آنتی‏اکسیدان‏های موجود در آن باعث کاهش وزن اضافی می‏شوند.

تحقیقات علمی نشان داده که آب سیب عملکرد مغز را بهبود می‏بخشد، در نتیجه باعث بهبود هوشیاری و قدرت درک و فهم می‏شود. به علت داشتن آنتی‏اکسیدان فراوان، میزان کلسترول خون را کاهش می‏دهد.برای کسب فواید بالا سعی کنید خودتان در منزل آب سیب طبیعی تهیه کنید و از خرید آب میوه‏های حاضری خودداری کنید، زیرا این آب‏میوه‏ها دارای مقدار زیادی قند هستند و مصرف آنها باعث افزایش وزن و افزایش قند خون می‏گردد.

 

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *