شیک موز و کیوی بی نظیر تابستانه

شیک موز و کیوی
شیک موز و کیوی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیک خوشمزه دتابستانی را به شما عزیزان آموزش دهیم.و در ادامه مطلب زیر طرز تهیه شیک موز و کیوی بی نظیر را به شما عزیزان آموزش میدهیم.این نوشیدنی برای رفع عطش مفید است.

طرز تهیه شیک موز و کیوی تابستانه

  1. 1/2 فنجان یخ
  2. 1-2 کیلو کیوی
  3. 1قاشق غذاخوری شکر
  4. 1 تا 2 موز برای غلیظ شدن

 

 

طرز تهیه شیک موز و کیوی تابستانه

همه مواد را در مخلوط کن بریزید و میکس کنید و با کیوی تزیین کرده و میل کنید.

درباره میلک شیک بیشتر بدانید

به طور کلی، میلک شیک نوعی نوشیدنی شیرین و خنک است که از ترکیب بستنی، شیر پرچرب و انواع طعم‌دهنده‌ها مثل شربت، میوه و سس میوه تهیه مییگردد.و البته معنای لغوی میلک شیک، شیر زده‌شده میباشد. برای تهیه میلک شیک خانگی می‌توان از دستگاه مخلوط‌کن خانگی و ساده استفاده کرد اما عموما در کافی‌شاپ‌ها میلک شیک را با دستگاه‌های مخصوص میلک شیک ساز تهیه می‌کنند. معمولا برای رقیق‌کردن میلک شیک از شیر و برای غلیظ‌شدن آن‌ها از عسل استفاده می‌شود. ظروف مخصوص سرو میلک شیک لیوان‌های بلندی هستند و معمولا روی میلک شیک را با خامه، سس شکلات، اسمارتیز، مارشمالو و … تزیین کرده و در اختیار مشتری قرار میدهند.

از محبوب‌ترین انواع میلک‌شیک می‌توان به میلک شیک شکلاتی، میلک شیک نسکافه، میلک شیک قهوه، میلک شیک کارامل، میلک شیک نوتلا، میلک شیک موز و … اشاره نمود. میلک‌شِیک (به انگلیسی: Milkshake)؛ به معنی شیرِ زده‌شده) گونه‌ای نوشیدنی شیرین خنک است که معمولاً از شیر، بستنی، یا آیس میلک، طعم دهنده‌ها و یا شیرین کننده‌هایی مانند باتر اسکاچ، کارامل، سس شکلات، یا شهد میوه درست می‌شود.رستوران‌ها و بارها معمولاً میلک شیک را «دست‌ساز» و با چند اسکوپ بستنی و شیر، در مخلوط‌کن درست می‌کنند اما بسیاری از رستوران‌های فست‌فود، میلک شیک را در دستگاه میلک‌شیک‌ساز درست می‌کنند.

 

Check Also

یخ در بهشت توت فرنگی مخصوص تابستان

در گرمای زیاد تابستان هیچ چیز به اندازه یک نوشیدنی خوشمزه تابستانی نمی چسبد.امروز قصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *