مرغ گریل شده تیکا فرنگی مخصوص با کلاس ها

مرغ گریل شده تیکا
مرغ گریل شده تیکا

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه گریل شده فرنگی را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه مرغ گریل شده تیکا را به شما بانوان با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه مرغ گریل شده تیکا

  1. 3 عدد سینه مرغ بزرگ بدون پوست
  2. 2قاشق غذاخوری آب لیمو تازه
  3. 1فنجان ماست ساده
  4. 1قاشق غذاخوری سیر له شده
  5. 1قاشق غذاخوری تازه زنجبیل رنده شده
  6. 1/2قاشق چای خوری زیره سبز
  7. 1/2قاشق چای خوری زردچوبه زمین
  8. 2و1/2 قاشق غذاخوری فلفل کایین
  9. 1/3قاشق چای خوری نمک
  10. 1/3قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه

 

مواد لازم برای تهیه مرغ گریل شده تیکا

سینه مرغ را تمیز کنید به طوری که استخوانی روی گوشت سینه نباشد.مرغ را بشویید و به صورت مکعبی ببرید.آب لیمو را روی مرغ بریزید و بگذارید نیم ساعت بماند.در یک کاسه جدا ماست و سیر و زنجبیل و نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و خوب بهم بزنید و کنار بگذارید.مرغ را درون مواد بخوابانید و گریل را خوب گرم کنید.با قلم مو روغن و کره ای را که با هم مخلوط کرده اید روی مرغ بمالید و مرغ را روی گریل گذاشته و گریل کنید.

 

 

درباره زنجبیل

زنجبیل جزو ادویه های همه کاره در آشپزخانه میباشد.می‌توان آن را به انواع دسر، وعده‌های غذایی اصلی، پیش غذا و نوشیدنی‌ها اضافه کرد. گاهی اوقات من برای آنکه طعم غذا متفاوت باشد زنجبیل را به مرغ، گوشت و ماهی نیز اضافه می‌کنم .

شما به راحتی می‌توانید با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، مصرف موادغذایی خود را کاهش داده و وزن اضافی خود را کاهش زیادی دهید. زنجبیل سیری را ترویج می‌دهد، این بدان معنی است که شما نیاز به کالری کمتری احساس می‌کنید.زنجبیل همچنین عامل طبیعی قدرتمندی است که مانع از گرسنگی و اشتهای زیاد می‌شود. زنجبیل به عنوان یک عنصر ضروری برای از دست دادن وزن است به دلیل آن که کم کالری و مولد حرارت است. علاوه بر این، به سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی کمک می‌کند.

زنجبیل به عنوان یک داروی مقوی غرایز جنسی برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است. زنجبیل دارای توانایی افزایش حساسیت و گردش خون نیز هست. بنابراین بار بعد که شما برنامه ریزی یک شب عاشقانه در خانه را دارید، فراموش نکنید که زنجبیل را به منو خود اضافه کنید.زنجبیل دارای خواص درمانی بسیاری است، غیر آلرژی‌زا است و به نسخه ویژه نیاز ندارد. با این حال، شما باید مراقب مقدار مصرف روزانه باشید.گیاه‌شناسان توصیه می‌کنند که مصرف روزانه زنجبیل شما نباید بیشتر از ۴ گرم در روز باشد.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *