خوراک سبزیجات کمبو برای با سلیقه ها

خوراک سبزیجات کمبو
خوراک سبزیجات کمبو

امروز قصد داریم نوع جدیدی از خوراک با وجترین را به شما عزیزا آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک سبزیجات کمبو را به شما بانوان گرامی و عزیز آموزش میدهیم. امیدواریم که از تهیه این غذا لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه خوراک سبزیجات کمبو

  1. 1 پیاز، خرد شده
  2. 1/2فلفل سبز
  3. 2 ساقه کرفس
  4. 1ساقه گشنیز
  5. 1کیلوگرم بامیه، قطعه قطعه شده
  6. 1کیلوگرم گوجه فرنگی تازه یا کنسرو شده
  7. 1فنجان ذرت، تازه، منجمد، کنسرو شده
  8. 1/2فنجان سرکه
  9. 1/2فنجان آب
  10. 1/4قاشق چای خوری پاپریکا
  11. 2قاشق غذاخوری خرد شده جعفری تازه
  12. 1قاشق غذاخوری ریحان یا 1 قاشق غذاخوری رزماری، منگنز

 

 

طرز تهیه خوراک سبزیجات کمبو

همه مواد غذایی را به صورت جداگانه بشویید و سرخ کنید و بعد همه را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا به کف قابلمه نچسبد.سر آن را بگذارید تا آرام آرام بپزد.فقط سعی کنید ذرت از بقیه مواد بیشتر نپزد.

 

 

درباره بامیه

بامیه که از آن به‌عنوان «بمب پرخاصیت» هم یاد می‌شود، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و سرطان‌هایی را که حتی فکرش را نمیتوانید در سر بپرورانید کاهش می‌دهد و سیستم ایمنی بدن را قوی خواهد کرد، بامیه بهترین داروی قند است زیرا لوزالمعده را فعال می‌کند. بامیه می‌تواند ناراحتی‌های روده و معده ازجمله زخم معده را درمان کند و این خوراکی با مزه سبز رنگ با قدرتی که دارد مفاصل را نرم می‌کند و از رماتیسم و آرتروز جلوگیری می‌کند.

بامیه گیاهی است گلدار از خانواده پنیرکیان که زادگاهش مناطق گرم آسیا و آفریقاست اما بعدها به دیگر مناطق دنیا هم رفته و در حال حاضر در اغلب کشورها کشت می‌شود. گیاه بامیه معطر است و عطری شبیه میخک دارد. این گیاه در نواحی مختلف زمین می‌روید و میوه آن علاوه بر مصرف غذایی در درمان بعضی بیماری‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بامیه را به تنهایی یا با گوشت به‌صورت خورش می‌توان مصرف کرد. همچنین می‌توانید از آرد خشک شده آن استفاده کنید.

 

Check Also

پای اسفناج عالی برای باکلاس ها

اگر میخواهید یک غذای باکلاس را به شما عزیزان آموزش دهیم طرز تهیه پای اسفناج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *