تنقلات با بیسکوییت باغ وحش برای کودکان

تنقلات با بیسکوییت باغ وحش
تنقلات با بیسکوییت باغ وحش

امروز قصد داریم طرز تهیه یک تنقلات سالم را به شما عزیزان آموزش دهیم. بسیار ساده ولی در عین حال مقوی است که میتوانید برای فرزندان خود تهیه کنید. در ادامه مطلب ز زیر طرز تهیه تنقلات با بیسکوییت باغ وحش را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه تنقلات با بیسکوییت باغ وحش

  1. کاذو
  2. بادام هندی
  3. کشمش سیاه
  4. بیسکوییت باغ وحش
  5. اسمارتیز

 

طرز تهیه تنقلات با بیسکوییت

همه مواد را با هم مخلوط کنید و در یک کیسه وکیوم قرار داده و در وعده های صبحانه برای فرزندان خود کنار بگذارید.

 

خواص کشمش

از فواید کشمش تسکین یبوست، اسیدوز، کم خونی، تب و اختلال عملکرد جنسی میباشد.کشمش برای کمک به تلاش در افزایش وزن از راه سالم موثر شناخته شده است و همچنین بر سلامت چشم، مراقبت از دندان و کیفیت استخوان تاثیر مثبت دارد.
کشمش یک عضو سالم از رده میوه های خشک است. این خوراک طلایی، سبز یا سیاه رنگ مورد علاقه ی تقریباً همه شما به ویژه کودکان می باشد. کشمش به طور گسترده در پخت و پز فرهنگی در سراسر جهان ( به خصوص در دسر ) استفاده می شود و نیز به عنوان مکمل های غذایی با انرژی بالا برای کوهنوردان و اردوها استفاده می شود.

یبوست – وقتی کشمش را قورت می دهید فیبر موجود در آن شروع به تورم و با توجه به مایعات طبیعی بدن می کند این فرم کشمش خشک منقبض شده به مواد غذایی در حال حرکت از طریق دستگاه گوارش اضافه شده و به تسکین یبوست کمک می کند. نوع فیبر در نظر گرفته شده در کشمش فیبر نامحلول است علاوه بر کاهش یبوست، کشمش نیز می تواند به متوقف کردن مدفوع شل کمک کند زیرا دوباره با جذب مایع مدفوع شل و دفعات اسهال را بصورت غیر قابل پیش بینی کاهش می دهد.

Check Also

برنجک بوداده خوشمزه مخصوص شب یلدا

اگر به دنبال یکی از پرطرفدارترین تنقلات در شب یلدا میباشید در ادامه مطلب زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *