سالاد توت فرنگی و اسفناج یک سالاد متفاوت

سالاد توت فرنگی و اسفناج
سالاد توت فرنگی و اسفناج

امروز قصد داریم طرز تهیه یک سالاد متفاوت برای میهمانان متفاوت را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد توت فرنگی و اسفناج را به شما بانوان با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد توت فرنگی

  1. چند ساقه اسفناج تازه
  2. توت فرنگی 1 پیمانه، چند قطعه را کنار گذاشت (تخم مرغ کار می کند عجایب)
  3. 1/2فنجان تره فرنگی
  4. 1/3فنجان سرکه شراب قرمز تیره رندل
  5. 1/2فنجان شکر یا 1/2 فنجان جایگزین شکر
  6. 3/4فنجان روغن نباتی

 

طرز تهیه سالاد توت فرنگی و اسفناج

آغشته کنید و داخل اون تستر گذاشته تا سرخ شود سپس با یک تیغ تیز آن را به قطعه های کوچک تقسیم کنید.مواد را با هم ترکیب کنید.توت فرنگی ها را به دو نیم تقسیم کنید و گردوها را نیز خرد کرده و داخل سالاد بریزید.

 

 

درباره گردو

گردو از دوران ما قبل تاریخ وجود داشته است. در قرون وسطی اعتقاد بر این بود که گردو سر درد را معالجه می‌کند حتی شواهد دال بر وجود یک باغ گردوی بسیار زیبا در باغ های معلق بابل وجود دارد. گردو هم به صورت خشکبار و هم به صورت تازه و خورده می‌شود و از آن در تهیه برخی از غذاها استفاده می‌شود. گردو منبع خوبی از فسفر، پتاسیم، منیزیم، پروتئین و ویتامین E است.

مقدار فسفر موجود در گردو با ماهی و برنج و حتی تخم مرغ نیز برابری می‌کند. برگ و پوست گردو مقوی و تصفیه کننده خون است. برگها و پوست آن بخصوص بخاطر ماده تلخ وتانن آن در مداوای بیماری‌های پوستی و خنازیر مفید واقع می‌شوند. تا 20 گرم برگ گردو را به مدت ده دقیقه در یک لیتر آب جوش دم کنید ،برای ورم معده و روده. به به عنوان کرم کش 3 فنجان در روز از این دم کرده را بنوشید .دم کردهء50 گرم برگ گردو در یک لیتر آب را در آب وان بریزید این حمام آرام بخش خستگی ست و ورم را بر طرف می‌کند همچنین در مورد مداوای سرمازدگی و بیماریهای پوستی تجویز می‌شود . دمکردهء فوق را به میزان حجمش با آب رقیق کنید و آن را غرغره کنید تا ورم لثه و لوزه شما درمان شود .

جوشانده برگ یا پوست سبزگردو برای فوق درمان کم خونی و ضعف است. 20 تا 30 گرم از پوست سبز گردو یا خشک آن را در یک لیتر آب به مدت یک ربع جوشانده و صاف کنید و قبل از هر وعده غذا یک فنجان از آن را بنوشید .گردو از بروز حمله قلبی  نیز جلوگيری می‌كندگردو علاوه بر اينكه يك ميوه خوشمزه است مزاياي فراواني براي سلامتي دارد كه يكي از مهمترين آنها وجود چربي امگا – ‌٣ در گردو است.

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *