دسر ماستارد با عسل خوش طعم و ویژه

دسر ماستارد با عسل
دسر ماستارد با عسل

امروز قصد داریم یک دسر خوشمزه با عسل و ماستارد یا همان سس خردل را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر ماستارد با عسل را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر ماستارد با عسل

  1. 2/3 فنجان سس مایونز کم چرب
  2. 1/4فنجان عسل
  3. 2قاشق غذاخوری سس خردل
  4. 1قاشق غذاخوری سرکه سفید

طرز تهیه دسر ماستارد با عسل

تمام ترکیبات را در یک مخلوط کن بریزید و با هم خوب مخلوط کنید چون واقعا دسر ساده و خوشمزه ای میشودومیتوانید از این دسر به عنوان صبحانه نیز استفاده کنید.

 

 

درباره عسل

طبق بعضی از منابع علمی عسل طبیعی در بهبود بیماری های قلبی و گوارشی و … کمک میکند و یک غذای مفید برای کودکان دو سال به بالا به حساب می آید که در رشد آن ها تأثیر به سزایی دارد، همچنین مصرف آن در کودکان و کهنسالان به علت هضم و جذب سریع حائز اهمیت است. عسل طبیعی به علت جذب سریع در داخل دستگاه گوارش، تخمیر الکلی ایجاد نمی کندو وجود اسیدهای آزاد در آن سبب جذب مواد چربی شده و کمبود آهن را جبران می کند.

استفاده از عسل به عنوان منبع انرژی در ورزش هایی چون : فوتبال، شنا، دو، کشتی، دوچرخه سواری بسیار رایج است. دانشمندان اعتقاد دارند که عسل طبیعی به دلیل داشتن قند زیاد و مواد معدنی و همچنین خاصیت باکتری کش قوی برای پوشش محل جراحی مورد استفاده قرار گرفته است. آنها همچنین گزارش کرده اند که عسل طبیعی برای معالجه زخم های سطحی، زخم معده و برای ساختن بسیاری از داروها خصوصاً شربت سینه بکار می رود.

قندهای موجود در عسل علیرغم شیرینی زیاد به دندان ها آسیبی وارد نمی کند، بلکه آنها را سفید و لثه را محکم می کند. پروفسور واسکور گسترف عقیده دارد چنانچه شکر مدتی در دهان بماند، توسط باکتری تجزیه شده و موجب ایجاد اسید لاکتیک در دهان می شود که برای دندان مضر است، ولی عسل طبیعی برخلاف شکر چون دارای آنتی بیوتیک طبیعی می باشد هیچ گونه اسیدی در دهان تولید نکرده و دندان ها را ضد عفونی می نماید.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *