سیب زمینی گریل شده با پنیر پارمسان لذیذ

سیب زمینی گریل شده با پنیر
سیب زمینی گریل شده با پنیر

امروز قصد داریم طرز تهیه یک خوراک خوشمزه و جدید را با سیب زمینی به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سیب زمینی گریل شده با پنیر را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

سیب زمینی گریل شده با پنیر

  1. 1 کیلوگرم سیب زمینی قرمز کوچک
  2. 1/4فنجان پیاز سبز، خرد شده
  3. 2قاشق چای خوری روغن نباتی
  4. 1قاشق غذاخوری پنیر پارمسان، رنده شده
  5. 1قاشق چای خوری پونه کوهی
  6. 1/2قاشق چای خوری نمک و سیر
  7. 1/4قاشق چای خوری فلفل

 

 

طرز تهیه سیب زمینی گریل شده با پنیر

سیب زمینی ها را پوست بگیرید و به صورت مکعبی با چاقو برش دهید.سیب زمینی ها را با ÷یاز و روغن داخل یک کاسه مخلوط کنید.پنیر پارمسان و نمک و سیر و فلفل را با سیب زمینی ها مخلوط کنید.سیب زمینی ها را دلخل فویل بپیچید و داخل حرارت زیادبرای 20 تا 30 دقیقه بگذارید تا سیب زمینی ها پخته شود.فوی را با دقت بازکنید تا بخار سیب زمینی ها بیرون رود.

 

 

درباره سیب زمینی

فلفل سیاه موجب افزایش ترشح اسید هیدروکلریک در معده می شود و از این رو فرآیند گوارش را آسان می کند. گوارش درست و خوب برای جلوگیری از اسهال، یبوست و گاز معده ضروری است. فلفل سیاه به پیشگیری از تشکیل گازهای روده نیز کمک می کند و هنگامی که در رژیم غذایی فردی قرار می گیرد با افزایش تعریق و دفع ادرار به خروج سموم از بدن کمک می کند. عرق کردن به خارج شدن سموم و پاکسازی منافذ پوست از هر گونه جسم خارجی کمک کرده و همچنین می تواند آب اضافی یا انباشتگی که به نام ورم شناخته می شود را از بین ببرد. از نظر دفع ادرار، با مصرف فلفل سیاه شما می توانید اسید اوریک، اوره، آب اضافی و چربی را از بدن خود خارج کنید زیرا 4 درصد ادرار از چربی تشکیل شده است.

فلفل سیاه با بهبود گوارش غذا به کاهش وزن در فرد کمک می کند و عملکرد کلی بدن را ارتقا داده و از برخی بیماری های دستگاه گوارش و سرطان روده بزرگ پیشگیری می کند. توانایی این ماده غذایی در خروج گاز از بدن به دلیل ضد نفخ بودن آن است که به خروج گاز به شیوه ای درست و با حرکت رو به پایین به جای فشار آن به سمت بالا و فشار بر قفسه سینه و اندام های حیاتی دیگر کمک خواهد کرد. همچنین فلفل سیاه از تشکیل گاز بیشتر در بدن جلوگیری می کند.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *