آجیل شکری تند متفاوت و فوق العاده

آجیل شکری تند متفاوت
آجیل شکری تند متفاوت

امروز قصد داریم طرز تهیه یک آجیلی با مزه جدید را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه آجیل شکری تند متفاوت را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.این آجیل بسیار خوشمزه میباشد و تهیه آن را به شما پیشنهاد میدهیم.

مواد لازم برای تهیه آجیل شکری تند متفاوت

  1. 3/4 فنجان شکر
  2. 3قاشق غذا خوری آب
  3. 1سفیده تخم مرغ
  4. 3/4قاشق چای خوری نمک
  5. 1قاشق چایخوری دارچین
  6. 1/2قاشق چای خوری گل میخک
  7. 1و1/2 فنجان بادام

 

 

طرز تهیه آجیل شکری تند متفاوت

ماهیتابه را روی اجاق بگذارید تا گرم شود.در یک کاسه بزرگ همه چیز را به جز آجیل ریخته و بهم بزنید.آجیل را به مواد اضافه کنید و تازمانی که کامل پوشیده نشده است هم یزنید.به مدت 45 دقیقه هم بزنید تازمانی که آجیل ها کامل سوخاری شوند.بادام ها را بگذارید تا خنک شوند و آنها را داخل یک کیسه وکیوم قرار دهید.این غذا را میتوانید با هر نوع آجیلی تهیه کنید.

 

 

خواص زنجبیل

زنجبیل مانع لخته شدن خون و گرفتگی رگ‌های خونی می‌شود برای همین هم جریان خون را راحت‌تر می‌کند.زنجبیل می‌تواند به عنوان ماده‌ای برای طراوت و درخشندگی بخشیدن به پوست نیز مورد استفاده قرار گیرد. می‌توانید اندکی نمک، یک قاشق سوپخوری آبلیمو و یک قاشق سوپخوری زنجبیل ریز خرد کرده را با هم مخلوط کنید. سپس آنها را با فواصل ۱۵ ثانیه‌ای در مایکروویو قرار دهید تا گرم شود. بعد این مخلوط را به همه پوست‌تان مالیده و بعد بشویید. زنجبیل به پوست شما درخشندگی می‌دهد و ویتامین C موجود در آبلیمو به پوست‌تان نرمی و لطافت می‌بخشد.

اگر در هنگام مسافرت با هواپیما یا خودروی سواری دچار دل به هم خوردگی می‌شوید، خوردن زنجبیل شور یا شکر اندود را امتحان کنید.ترکیبات موجود در زنجبیل مانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و سلول‌ها را از گزند رادیکال‌های آزادی که باعث پیشرفت سرطان می‌شوند حفظ می‌کند.مصرف زنجبیل به اندازه مصرف قرص ایبوبروفن در تسکین دردهای ناشی از قاعدگی موثر بوده است. شما می‌‌توانید دو قاشق سوپخوری ریشه زنجبیل تازه را به مدت ۱۵ دقیقه در آب خیس کنید. سپس آن را صاف نمایید و به همراه چند قطره عسل یا آبلیمو بنوشید.

Check Also

برنجک بوداده خوشمزه مخصوص شب یلدا

اگر به دنبال یکی از پرطرفدارترین تنقلات در شب یلدا میباشید در ادامه مطلب زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *