مرغ چینی با سس قهوه ای خوشمزه

مرغ چینی با سس قهوه ای
مرغ چینی با سس قهوه ای

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای چینی جالب و خوشمزه با سس مخصوص آن را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه مرغ چینی با سس قهوه ای را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه مرغ چینی با سس قهوه ای

  1. 4-6 سینه مرغ بدون چربی
  2. 3حبه سیر خرد شده (یا 1/2 قاشق چای خوری پودر سیر)
  3. 4قاشق غذاخوری سس سویا
  4. 3قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
  5. 1و1/2 فنجان سوپ مرغ
  6. 1قاشق غذاخوری ذرت
  7. کلم بروکلی
  8. هویج
  9. نخود فرنگی
  10. برنج داغ پخته شده

 

 

طرز تهیه مرغ چینی با سس قهوه ای

سس سویا را شکر قوه ای مخلوط کنید و خیلی تمیز هم بزنید.سوپ جو و سیر را به مواد اضافه کنید و باز هم بزنید تا سس قهوه ای به دست اید.مرغ را روی حرارت آب پز کنید و بعد از پخت سس قهوه ای ا روی آن بریزید و ذرت را حرارت داده و روی مرغ بریزید.این مرغ را باید روی برنج پخته شده بریزید و میل کنید.

 

 

درباره ذرت

یکی از نقش های فیبر تاثیر گذاری بر قند خون موجود در بدن است. وقتی در بدن مقدار زیادی فیبر وجود داشته باشد آزاد سازی و کنترل قند خون و سطوح انسولین در بدن تنظیم می شود. مصرف این غلات به افرادی که مبتلا به بیماری های سخت می باشند توصیه می شود.

در ذرت بوداده مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد. همچنین دارای مقادیر زیادی ترکیبات پلی فنول یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها می باشد. انتی اکسیدان ها عوامل دفاعی قوی می باشند که رادیکال های آزاد را حذف می کنند. رادیکال های آزاد محصولات سوخت و ساز سلولی می باشند که با انواع بیماری ها بویژه سرطان همراه میباشند رادیکال های آزاد سلول های سالم بدن را به سلول های سرطانی تبدیل می کنند که مشکل بزرگی میباشد. مصرف ذرت بوداده این خطرات را بطور جدی کاهش می دهد.

 

Check Also

سالاد مرغ چینی با سس مخصوص

امروز قصد داریم طرز تهیه یک سالاد خوشمزه و جدید چینی را به شما آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *