کوکی زنجبیلی ترد برای همه سلیقه ها

کوکی زنجبیلی ترد
کوکی زنجبیلی ترد

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیرینی فوق العاده خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کوکی زنجبیلی ترد را به شما عزیزان آموزش میدهیم. این کوکی ها را میتوانید برای هر مناسبتی تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه کوکی زنجبیلی ترد

  1. 1 فنجان آرد گندم
  2. 1/1فنجان آرد همه کاره
  3. 2قاشق چایخوری زنجبیل
  4. 1/8قاشق چای خوری گل میخک
  5. 1قاشق چایخوری دارچین
  6. 1/4قاشق چای خوری نمک
  7. 1/3فنجان روغن نباتی
  8. 1تخم مرغ
  9. 1سفیده تخم مرغ
  10. 1/2فنجان عسل
  11. 1/2فنجان قهوه

 

 

طرز تهیه کوکی زنجبیلی ترد

فر را روی 375 درجه فارنهایت تنظیم کنید.سینی پخت کوکی را روغن بکشید.در یک ظرف جدا آرد و دارچین و نمک را خوب مخلوط کنسد. در یک کاسته دیگر روغن و تخم مرغ و عسل و شکر قهوه ای را خوب هم بزنید و آرد را به مواد اضافه کنید تا خمیر لظیفی به دست آید. از آنجا که کوکی ها پخش میشود با یک قاشق غذاخوری مقداری برداشته و روی سینی بریزید و آینکار را تکرار کنید. برای 5تا 7 دقیقه داخل فر گذاشته تا پخته شود.بعد از پخته شدن جایی قرار داده تا سرد شوند.

 

درباره دارچین

دارچین رمز جوانی است و مصرف روزانه آن انسان را سلامت جوان نگه می دارد .دارچین برای زیاد شدن و بازیافتن نیروی جنسی نیز بکار می رود کلیه را گرم می کند و ضعف کمر و پاها راازبین می برد و کم خونی را درمان می کند .دارچین بهترین دارو برای دردهای عضلانی است و جدیدا در آمریکای شمالی و کانادا کرم هایی ببازار آمده که دارای دارچین است و برای رفع درد بکار می رود .حتما تا بحال متوجه شده اید که بعد زا خوردن یک دونات دارچین در همه چیز را زیبا می بینید و چقدر آرام هستید .

این خاصیت دارچین است زیرا دارچین اثر آرام کننده وشاد کننده درد و از بسیاری از داروهای آرام بخش بهتر میباشد . و در حقیقت می توان گفت دارچین والیوم گیاهی است زیرا در دارچین ماده ای است بنام Cinnamodehyde که روی حیوانات و انسان اثر آرام بخش درد .اثر مهم دیگر دارچین پائین آوردن تب نیز می باشد و حتی امروزه دارچین را بصورت قرص و کپسول درآورده اندکه بعنوان تب بر بکار می رود . دارچین رگها را باز می کند و اثر خوبی در گردش خون دارد .دارچین خاصیت عجیب دیگری دارد و آن قوی کردن مصونیت بدن در مقابل امراض است و حتی می توان گفت که اثر پنی سیلین و آنتی بیوتیک را به مقدر زیادی دارا است . اگر حس کردید که ضعیف شده اید و ممکن است مریض شوید چای دارچین را فراموش نکنید و حتی اگر سرما خورده اید یا ضعف شدید دارید چای دارچین بهترین دارو است .

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *