کیک کره ای قطعه قطعه و خوشمزه

کیک کره ای قطعه قطعه
کیک کره ای قطعه قطعه

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیرینی خوشمزه کره ای را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک کره ای قطعه قطعه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

طرز تهیه کیک کره ای قطعه قطعه

  1. 2فنجان مخلوط کیک زرد
  2. 2فنجان شکر پودری
  3. 1/2 بسته کره
  4. 2قاشق غذاخوری پودر رنگی

 

طرز تهیه کیک کره ای

در یک ظرف فر شکر و پودر کیک مخلوط زرد را با هم میکس کنید. کره را به قطعات کوچک تقسیم کنید و آنها را با آب کرده و با هم مخلوط کنید و آنها را به هم بزنید.1/2 قاشق چایخوری شیر را به مواد اضافه کنید تا خوب مخلوط شود در حین مخلوط کردن پودر رنگی را نیز اضافه کنید.مواد را در یک سینی لبه دار بریزید و در یخچال بگذارید تا خنک شود.آنها را برش دهید.

 

 

درباره کره

کره به دلیل طعم لذیذی که دارد، در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر کسی پیدا می شود که رابطه خوبی با کره نداشته باشد. با این وجود، نباید فراموش کنید که مصرف بیش از حد این ماده برای سلامتی انسان مضر است.

اسیدهای چرب اشباع موجود در کره، کلسترول بد خون را بالا می برد و کلسترول اضافی با رسوب در عروق بدن باعث تنگی شریان ها شده و خونرسانی به اعضای بدن را مختل می کند. همین دلایل باعث شد که چند وقتی مارگارین حسابی برای خودش طرفدار دست و پا کند و تولیدکننده های مارگارین، آن را به عنوان جایگزین تبلیغ کنند.

مارگارین برعکس آنچه که تصور می شود، کم کالری یا فاقد انرژی نیست. مارگارین معمولی مانند کره لبنی حاوی 80 درصد چربی بوده و از نظر تولید میزان انرژی هیچ تفاوتی با کره ندارد. تنها تفاوت این دو محصول در نوع چربی گیاهی و حیوانی آنهاست.

هر دو نوع چربی در هر گرم حاوی 9 کالری انرژی هستند. کره حیوانی از شیر تازه گاو تهیه می شود و 82 درصد چربی، 16 درصد آب و 2 درصد املاح شیر در آن موجود است، بنابراین اگر به کلسترول بالا مبتلا هستید این کره را فراموش کنید.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *