پاستا میگو با سس پستو لذیذ

پاستا میگو با سس پستو
پاستا میگو با سس پستو

امروز قصد داریم طرز تهیه یک پاستای خوشمزه دریایی را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه پاستا میگو با سس پستو را به شما بانوان گرامی آموزش میدهم.

مواد لازم برای تهیه پاستا میگو با سس پستو

  1. یک بسته پاستا
  2. مارچوبه 1 ساقه
  3. میگو متوسط یک کیلو
  4. جعفری به میزان دلخواه
  5. 5حبه سیر
  6. 4قاشق غذاخوری روغن زیتون تقسیم شده
  7. 1/8قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده
  8. 1/3فنجان سس پستو

 

 

طرز تهیه پاستا میگو با سس پستو

طبق دستور العمل پاستا را در آب ریخته و بپزید و  آبکش کنید و کنار بگذارید.2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و سیر له شده را با هم مخلوط کنید.مارچوبه را به مواد اضافه کنید و روی حرارت بگذارید و فلفل قرمز را به آن اضافه کنید و تا زمانی که رنگ آن مات شود.میگو را بپزید و داخل سس تهیه شده بریزید. ریحان و پارمزان رنده شده را به مواد بیفزایید و داخل پاستا ریخته و میل کنید.

 

 

درباره ریحان

دم کرده ی 50 گرم ریحان که با عسل شیرین شده باشد برای برطرف کردن گلودرد و آنژین مؤثر است. برای درمان آسم نیز می توان جوشانده ی غلیظی از ریحان تهیه کرد و روزی چند مرتبه دهان را با آن شستشو داد. جوشانده ی سرد شده آن نیز تب بر است. پس در بیماری های تورمی گلو و سرما خوردگی حتماً از ریحان استفاده کنید.دانه ی ریحان نیز به دلیل داشتن لعاب فراوان نرم کننده است و در رفع ورم کلیه و ترشحات زنانگی مفید است.

ریحان ضد دل پیچه میباشد ، پس چه خوب است افرادی که دستگاه گوارش حساس دارند و سریع نفخ می کنند با غذا ریحان مصرف کنند. ریحان در درمان اسهال هم مؤثر است . خوردن تخم بو داده ی ریحان برای درمان اسهال اثر شفا بخش دارد جوشانده ی ریحان گرفتگی دستگاه گوارش را رفع می کند و ضد تهوع و استفراغ است. ریحان سرشار از بتاکارون و کاروتنوئید است ،و بعنوان آنتی هستامین است،که با کلسترول مبارزه می کند، و منبع بسیار عالی از منیزیم میباشد. جریان خون را به قلب و سایر نقاط بدن بهبود می بخشد ,و در نتیجه سلامت قلب و عروق را تضمین میکند.

Check Also

پاستای شکلاتی برای کودکان شما

بیشتر بچه ها ماکارونی دوست دارند و به مشتقات آن نیز علاقه دارند.امروز میخواهیم طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *