توت فرنگی گریل شده یک دسر ساده

توت فرنگی گریل شده
توت فرنگی گریل شده

امروز قصد داریم طرز تهیه یکی از ساده ترین دسر ها را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه توت فرنگی گریل شده را به شما بانوان با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه توت فرنگی گریل شده

  1. 8 توت فرنگی بزرگ
  2. 1قاشق غذاخوری سرکه بالزمیک
  3. 1قاشق غذاخوری قند یا 1 قاشق غذاخوری جایگزین شکر

 

طرز تهیه توت فرنگی گریل

گریل را روشن کنید و حرارت آن ر روی متوسط قرار دهید.توت فرنگی های درشت را انتخاب کنید و سر سیخ بگذارید.روی آن را با سرکه بالزامیک کشیده و در شکر بغلتانید.و برای 1تا 2 دقیقه روی گریل بگذارید تا کمی بپزد.برای اینکه این دسر را به زیبایی تزیین کنید داخل یک بشقاب سفید شکلات را به صورت دایره وار بریزید.چند عدد چیپس شکلات روی شکلات ها بریزید و توت فرنگی ها را داخل بشقاب بگذارید.

 

 

 

درباره شکلات

 

شکلات برای پوست مفید استشکلات حاوی آنتی اکسیدانهایی برای پیشگیری از پیری پوست  است. استفاده مستقیم از شکلات بر روی پوست باعث افزایش گردش خون، جمع شدن پوست و کاهش سلولیت می شود. از طرفی بوی شکلات، زمانی که بر روی پوست استفاده می شود بسیار مطبوع میباشد.دانه های کاکائو سرشار از فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها هستند. این مواد می توانند اثرات مضر چربی موجود در شکلات را کنترل کنند.

آنتی اکسیدان ها تشکیل رادیکال های آزاد را که به سلول ها آسیب می رسانند را کاهش می دهند. فلاونوئید ها به پیشگیری از بیماری های قلبی و سرطان کمک می کنند.کاکائو منبع خوبی از مواد معدنی است. منیزیم، گوگرد، کلسیم، آهن، روی، مس، پتاسیم و برخی از ویتامین های B در کاکائو موجود می باشند که همگی برای سلامتی بدن ضروری هستند.شکلات داغ ممکن است از بروز اختلالات عملکرد شناختی پیشگیری کند

در این تحقیق، شرکت کنندگان به دو دسته تقسیم شدند. یک گروه در ابتدای آزمایش با اختلال در جریان خون مواجه بودند و گروه دیگر این مشکل را نداشتند. از هر دو گروه خواسته شد که به مدت 30 روز، هر روز 2 فنجان شکلات داغ بنوشند و از مصرف سایر انواع شکلات بپرهیزند.بعد از اتمام تحقیق، مشخص شد که افرادی که با اختلال در جریان خون مواجه بودند، نوشیدن شکلات داغ باعث بهبود 8.3 درصدی در اختلال جریان خون آنها شده است. از طرفی نمرات آزمون حافظه ی آنها نیز بهتر شده بود.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *