مرغ کرم پنیری با ماکارونی یک غذای ویژه

مرغ کرم پنیری با ماکارونی
مرغ کرم پنیری با ماکارونی

امروز قصد داریم طرز تهیه مرغ کرم پنیری با ماکارونی را به شما عزیزان آموزش دهیم. این غذا یک غذای مورد علاقه کودکان میباشد که در ادامه مطلب زیر طرز تهیه آن را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه مرغ کرم پنیری با ماکارونی

  1. 6 قطعه فیله مرغ
  2. یک بسته پاستا
  3. 4قاشق غذاخوری کره ذوب شده
  4. 1پیاز کوچک، خرد شده
  5. 1حبه سیر خرد شده
  6. 240 گرم پنیر خامه ای
  7. 1/2فنجان سوپ مرغ

 

طرز تهیه مرغ کرم پنیری با ماکارونی

در ابتدا فیله های مرغ را با کره که در ماهیتابه ای ذوب کرده اید سرخ کنید.2 قاشق دیگر کره را در سس پاستا و پیاز و سیر و سوپ مرغ و پنیر خامه ای مخلوط کنید و هم زده و از صافی بگذرانید تا صاف شود.این مخلوط را در مرغی که در کره سرخ کرده اید بریزید و بگذارید تا چند دقیقه بجوشد و مایع غلیظی به دست آید.مایع غلیظ و مرغ را در پاستایی که درست کرده اید و آبکش نموده اید بریزید و میل کنید.

درباره مضرات سس مایونز

اگر دارای کلسترول بالا، مشکل اضافه وزن، سابقه خانوادگی بیماری قلبی،هستید ابدا نباید سس مایونز بخورید. سس مایونز دارای مقدار زیادی کلسترول و انواع چربی های دیگر است.سس مایونز در واقع بسیار مساعد برای رشد باکتری است.

از آنجا که سرعت رشد میکروب در سس مایونز بسیار بالاست، این ماده حاوی مواد نگهدارنده (سربات پتاسیم وبنزوات سدیم) است که سرطان‌زا هستند. به تجربه ثابت شده است که در اقلام غذایی هیچ چیز به اندازه سس مایونز موجب صدمه به پوست صورت و جوش صورت نمی‌شود. همچنین استفاده طولانی مدت از سس مایونز موجب بروز سنگ‌های صفراوی، ناراحتی‌های کبدی، آلرژی، چرب شدن سریع پوست و مو، گرفتگی عروق می‌گردد.سعی کنید در تمامی سالادهایی که میخورید به جای سس مایونز از ماست یا سس ماست و یا از انواع سرکه ها استفاده کنید که بسیار مفید فایده و خوشمزه میباشد.

Check Also

ماکارونی با سس گوجه فرنگی تازه

ماکارونی از جمله غذاهای پر طرفدار مخصوصا برای بچه هاست اگر این ماکارونی با سس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *