خوراک راویولی یک غذای فرنگی

خوراک راویولی
خوراک راویولی

امروز میخواهیم طرز تهیه یک خوراک فرنگی فوق العاده را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک راویولی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک راویولی

  1. 300 گرم فیله گوساله
  2. یک بسته سس ماکارونی
  3. سس گوجه فرنگی به میزان دلخواه
  4. 1فنجان آب
  5. 2-3 قاشق چای خوری فلفل قرمز
  6. ادویه جات ایتالیایی
  7. 1فنجان پنیر موتزارلا

 

طرز تهیه راویولی

در حدود نیمی از سس ماکارونی را درون ظرف نسوز بریزید.فیله های گوساله را برش های نازک بزنید و روی سس ماکارونی بچینید.سس ماکارونی اضافی ,سس گوجه فرنگی, آب و فلفل قرمز را روی فیله ها بریزید. ادویه ایتالیایی را روی سس بریزید.پنیر موتزارلا را روی آن بریزید.مواد را به مدت دو الی سه ساعت روی شعله بسیار کم بپزید.روی آن را با پنیر پارمزان و سس گوجه فرنگی و ریحان تزیین کنید.

 

 

ذرباره گوجه فرنگی

 

گوجه فرنگی منبعی غنی از ویتامین های آ و ث است که به تقویت بینائی کمک می کند و از شب کوری پیشگیری می کند. تحقیقات اخیر نشان داده اند که مقدار بالای ویتامین آ در گوجه فرنگی به پیشگیری از دژنراسیون ماکولا (تباهی لکه زرد، نوعی بیماری چشم) کمک می کند. به علاوه گوجه فرنگی ریسک ابتلا به آب مروارید را نیز کاهش می دهد. این گیاه همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن، لوتئین و زئازانتین است که از چشمان شما در مقابل صدمه نور آفتاب مراقبت می کند.

طبق تحقیقی که در مجله مؤسسه ملی سرطان آمریکا منتشر شد، مصرف بیشتر گوجه فرنگی به مبارزه با سرطان پروستات کمک می کند. این گیاه ریسک مبتلا شدن به سرطان های دیگر مانند سرطان معده، ریه، گردن رحم، دهان، گلو، روده، مری و تخمدان را کاهش می دهد. دلیل آن هم این است که گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان لیکوپن است. اگر می خواهید فواید ضدسرطانی گوجه فرنگی برایتان بیشتر شود، آن را با روغن زیتون پخت کنید.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *