کافه ایتالیایی مخصوص کافی شاپ

کافه ایتالیایی
کافه ایتالیایی

خیلی از کافی شاپ ها دوست دارند یک کافه مخصوص کافی شاپ خود تهیه کنند. امروز قصد داریم طرز تهیه یک کافه ایتالیایی را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این نوشیدنی پرطرفدار را به شما آموزش میدهیم. 

مواد لازم برای تهیه کافه ایتالیایی

  1. یک لیوان قهوه درجه یک
  2. 2قاشق غذاخوری قهوه بستنی
  3. 3شکر به میزان دلخواه

 

 

طرز تهیه کافه ایتالیایی

مواد را با هم ترکیب کنید و با شکر به میزان دلخواه ترکیب کرده و میل کنید.

 

 

درباره قهوه

محققان روی 34 پژوهشی که انجام داده اند اعلام کرده اند که مصرف قهوه برای پیشگیری از سرطان کبد مفید فایده است.مصرف هر فنجان قهوه درطول روز خطر ابتلا به سرطان کبد را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.در رابطه با مصرف قهوه و میل جنسی آقایان تحقیقاتی که انجام شده به این نتیجه رسیده اند که آقایانی که مصرف قهوه دارند عملکرد جنسی بهتری دارند.مردانی که روزانه قهوه مصرف میکنند اختلالت نعوظی کمتری نسبت به دیگر مردان دارند.

به عقیده این متخصصان این خطر متناسب با میزان مصرف می‌تواند تا 40 درصد کاهش پیدا کند. متخصصان بر این عقیده هستند که قهوه باعث بروز مجموعه‌ای از واکنش‌ها می‌شود که عروق خونی موجود در آلت تناسلی مردانه را گشادتر می‌کند. این مسئله نیز به گردش خون مناسب در این عضو منجر شده و نعوظ بهتری ایجاد می‌شود.مصرف همزمان قهوه و نوشیدنیهای الکلی بسیار خطرآفرین است. این همزمانی مصرف باعث بروز مشکلات زیادی مانند پنهان کردن اثرات افسردگی ناشی از مصرف الکل، کم آبی بدن، مشکلات کلیوی و اختلال در ضربان قلب در افراد مستعد می‌شود.

مصرف کافئین می‌تواند باعث کاهش وزوز گوش شود. محققان روی 65 هزار زن داوطلب بررسی‌هایی آغاز کردند. در طول این بررسی‌ها خانم ‌های شرکت کننده روزانه 3 تا 4 فنجان یعنی معادل 450 تا 500 میلی‌گرم کافئین دریافت کردند. محققان مشاهده کردند که وزوز گوش در این خانم‌ها به میزان 15 درصد کمتر از افرادی شده است که روزانه کمتر از یک فنجان قهوه (معادل 150 میلی‌گرم کافئین) مصرف می‌کنند. به عقیده محققان کافئین باعث تحریک سیستم عصبی مرکزی شده و به طور مستقیم روی گوش داخلی تأثیر می‌گذارد.

 

Check Also

شربت زعفران خانگی عالی

اگر میخواهید در منزل یک شربت بی نظیر خانگی را در منزل تهیه کنید طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *