کیک کرم پنیری رولی خوشمزه

کیک کرم پنیری رولی
کیک کرم پنیری رولی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک کیک خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک کرم پنیری رولی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک کذم پنیری رولی

  1. 3 تخم مرغ
  2. 1فنجان شکر
  3. 2/3فنجان کدو تنبل کنسرو شده
  4. 1قاشق چایخوری دارچین
  5. 3/4فنجان آرد
  6. 1بسته کرم پنیر، نرم شده
  7. 4قاشق غذاخوری کره، نرم شده
  8. 1فنجان شکر پودر
  9. 1قاشق چای خوری وانیل

 

 

طرز تهیه کیک کرم پنیری رولی

در یک کاسه تخم مرغ و شکر را به هم بزنید و کمی ر.غن زیتون داخل آن بریزید.خمیر را داخل سینی فر بریزید و گسترش دهید و در دمای 350 فارنهایت به مدت 15 دقیقه بپزید.مواظب باشید که لبه ها نسوزد.کیک را که در فر گذاشته و پختید را داخل حوله داغ قرار دهید.باقی مواد را داخل ظرف بریزید و کامل هم بزنید تا خامه شکل بگیرد.پودر قند را روی کیک بریزید و سپس خامه ای را که درست کرده اید داخل کیک بریزید کیک را رول کنید.کیک را داخل فویل بپبچبد تا سرد شود و سرو کنید.

 

درباره کدو تنبل

کدو حلوایی دارای مقدار اندکی کالری است ( 20 کالری انرژی در 100 گرم ) و مصرف آن در غذا برای کسانی که وزن خود را کنترل می کنند، مناسب است.همچنین منبع غنی پتاسیم است و برای افراد دچار فشار خون مفید می باشد، ولی برای افراد دچار ناراحتی کلیوی مناسب نمی باشد. جذب آهن و منیزیوم آن نیز خوب است.کدو حلوایی منبع غنی بتاکاروتن است و رنگ نارنجی آن به دلیل وجود همین ترکیب است. بتاکاروتن پیش ساز ویتامینA و یک آنتی اکسیدان مهم در بدن می باشد که بدن را از حمله رادیکال های آزاد و اثر تخریبی آنها حفظ می کند.

کدو دارای فیبر غذایی است؛ از فیبر موجود در مواد غذایی می توان در درمان بسیاری از بیماری ها مخصوصاً افزایش وزن ( چاقی )، یبوست، افزایش چربی خون، و دیابت استفاده نمود.WHO* ( سازمان بهداشت جهانی ) توصیه می کند هر فرد در روز به 30 گرم فیبر نیاز دارد که می تواند فیبر موردنیاز خود را از حبوبات، سبزیجات، انجیر، خرمای خشک، نان های سبوس دار و به خصوص کدو تأمین نماید.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *