پای توت سیاه و سیب فوق العاده

پای توت سیاه و سیب
پای توت سیاه و سیب

امروز میخواهیم طرز تهیه یک دسر خوشمزه را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه پای توت سیاه و سیب  را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پای توت سیاه و سیب

  1. 2فنجان توت سیاه
  2. 2-3 فنجان سیب، خرد شده
  3. 1پیمانه شکر
  4. 1/4فنجان آرد
  5. 1/4قاشق چای خوری نمک
  6. 1/4قاشق چایخوری دارچین
  7. 1/4قاشق چای خوری تمام شیرینی پزی
  8. 1/2فنجان آب

 

مواد لازم برای روی پوسته

  1. 1/4فنجان آرد
  2. 1قاشق غذا خوری شکر سفید
  3. 1قاشق غذاخوری کره
  4. 1/3فنجان پنیر چردر، خرچنگ

 

 

طرز تهیه پای توت سیاه و سیب

در یک کاسه کوچک قند، آرد، نمک، دارچین، آلبالو و آب را ترکیب کنید.حرارت را زیاد کرده و آنقدر بهم بزنید تا مخلوط غلیظی به دست آید.از روی حرارت مواد را بردارید و تکه های سیب و توت را داخل مواد بریزید.یک قاشق غذاخوری از آرد را رئوی پوسته بپاشید.تکه های سیب و تمشک را به سلیقه خود روی پوسته بچینید.موادی را که روی حرارت گذاشته شده و ضخامت گرفته است را روی سیب و توت بریزید.حدود 50 دقیقه داخل فر در درجه حرارت 400 فارنهایت بگذارید تا بپزد.

 

 

درباره سیب

همچنین می‌تواند احتمال مبتلا شدن به آسم، سرطان ریه و بسیاری از بیماری‌های دیگر را کاهش دهد. اگر شما از مشکلات ناشی از آسم رنج می‌برید با خوردن یک فنجان آب سیب می‌توانید به رفع این مشکلات و نگرانی‌ها کمک کنید. یکی از نشانه‌های آسم به سختی و با صدای بلند نفس کشیدن است اما خوردن آب سیب تازه میتواند این نشانه ها را از بین ببرد.

سیب حاوی میزان زیادی فیبر است و بدون این‌که شما کالری زیادی دریافت کنید، معده را پُر کرده و باعث می‌شود دیگر احساس گرسنگی نکنید.شیرینی طبیعی که در سیب وجود دارد به آهستگی وارد خون می‌شود و به حفظ قند خون و این‌که سطح انسولین را در بدن شما در حد ثابتی نگاه دارد، کمک می‌کند، در نتیجه بدن شما احساس پُری و سیر بودن بیشتری خواهد کرد، برعکس خوراکی‌های آماده که مواد قندی در آن‌ها بسیار زیاد است و گرسنگی‌های بسیار سریع را به دنبال دارند.

احتمالاً به علت افزایش تولید استیل کولین (یک ماده شیمیایی که وظیفه رساندن پیغام بین سلول‌های عصبی را بر عهده دارد)، سیب به بالا بردن کارایی حافظه ضمن افزایش سن و کاهش بالقوه‌ی شانس ابتلا به بیماری آلزایمر کمک می‌کند. این نتایج، از تحقیقاتی که در دانشگاه منچستر بر روی حیوانات انجام شد، به دست آمد.اثر آن در درمان و پیشگیری از آلزایمر به گونه‌ای است که خوردن سیب باعث تقویت سلول‌های مغز می‌شود.

Check Also

شیرینی مرنگ پشمکی ویژه

امروز قصد داریم یک شیرینی ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *