کاپ کیک کره بادام زمینی برای باکلاس ها

کاپ کیک کره بادام زمینی
کاپ کیک کره بادام زمینی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیرینی با کلاس را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کاپ کیک کره بادام زمینی را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک کره بادام

  1. 1 فنجان کره بادام زمینی کره ای
  2. 1 فنجان بیسکوییت کراکر
  3. 1فنجان کره یا 1 فنجان مارگاری
  4. 3فنجان چیپس شکلات شیری

 

 

طرز تهیه کاپ کیک کره بادام زمینی

در یک کاسه بزرگ کره بادام زمینی و خرده کراکر و کره ذوب شده و شکر را مخلوط کنید.ورقه های فنجانی پخت کوکی را زا لوازم قنادی تهیه کنید.مواد را در ورق کوکی قرار دهید و در فریزر بگذارید تا بسته شود.تراشه های شکلات یا همان چیپس شکلات را دوباره روی آن بریزید و با یک قاشق آنها را به سمت لبه ها بچرخانید و دوباره داخل فریزر قرار دهید.

 

معایب و مضرات شکلات

در کنار همه خواص گفته شده در بالا، شکلات مضراتی هم دارد. تعدادی از انسان‌ها – به ویژه خانم‌های محترم بعد از خوردن شکلات دچار سردردهای بد می‌شوند. این موضوع به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی موجود در این ماده خوشمزه میباشد که در بدن برخی افراد اختلال ایجاد می‌کند. برخی نیز با خوردن آن، در منطقه معده یا قلب احساس درد یا سوزش می‌کنند.بیشتر خانم‌ها به دلیل وجود شکر و چربی در شکلات آن را دوست ندارند. خوردن شکلات برای افرادی که رژیم غذایی دارند

همچون یک کابوس وحشتناک است.اگر چه خوردن شکلات انرژی فراوانی به بدن می‌دهد اما خیلی زود هم این انرژی تحلیل می‌رود که برای سلامت بدن چندان مناسب نیست.شکلات، کافئین نیز دارد. کافئین اثرات سوء فراوانی دارد. از جمله آنها می‌توان به ضعیف شدن بدن – به ویژه خانم‌ها – اشاره کرد. خوردن بیش از حد شکلات باعث افزایش کلسترول خون نیز هست و برای قلب ضرر دارد.با دانستن مزایا و معایب این خوراکی خوشمزه، تصمیم گیری نهایی با شماست که آیا آن را در سبد غذایی روزانه‌تان بگنجانید یا خیر!

 

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *