هات داگ ویژه داخل فویل

هات داگ ویژه
هات داگ ویژه

امروز قصد داریم طرز تهیه یک فست فود خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه هات داگ ویژه داخل فویل را به شما آموزش میدهیم.این هات داگ بسیارخوشمزه میباشد و طرز تهیه آن را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

مواد لازم برای تهیه هات داگ ویژه

  1. 10 عدد هات داگ
  2. 10نان هات داگ
  3. 10برش پنیر گودا
  4. 10قاشق چایخوری سس مایونز
  5. 10قطعه فویل آلومینیومی
  6. سس کچاب به میزان لازم
  7. خردل به میزان لازم

 

 

طرز تهیه هات داگ ویژه

هات داگ ها را برش دهید تا مغز ان حسابی بپزد.هات داک را داخل روغن بگذارید تا بپزد.هات داگ ها که سرخ شد آن ها را بیرون آورده و داخل یک توری بگذارید تا روغن آنها بیرون برود.نان هات داگ را برش دهید و کف آن را دو عدد پنیر گودا قرار دهید و هات داگ را داخل نان بگذارید.میتوانید روی هات داگ را قارچ بریزید.فویل را پخش کنید و هات داگ را وسط فویل قرار دهید.دو لبه فویل را به هم نزدیک کنید به طوری که لبه های نان هات داگ را بگیرد که نسوزد.هات داگ را در 250 درجه فر به مدت 10 دقیقه قرار دهید.بعد از بیرون آوردن هات داگ از فر روی آن را به صورت زیگزاگ به دلخواه سس خردل و کچاب بریزید.

 

درباره هات داگ

به نقل از هایپرکلابز :ر سال 1825 میلادی، اعضای اتحادیه قصابان شهر فرانکفورت واقع در آلمان، سوسیس دراز و باریکی درست کردند که آن را به افتخار شهر خود “فرانکفورتر” نام نهادند. یکی از آن قصابانسگی پا کوتاه از نژاد “داکس هونت” داشت که متوجه شد قیافه اش عینا مانند سوسیس دراز و کشیده است. قصابان آلمانی تا آن روز به این شباهت پی نبرده بودند و این موضوع برایشان خیلی جالب بود. از آن پس این سوسیس به نام “سوسیس داکس هونت” یا “سوسیس سگی” معروف شد. این با همین نام به آمریکا رفت و فروشندگان دوره گرد آن را به صورت داغ به فروش می رساندند.

روزی یکی از این فروشندگان متوجه شد سوسیس های او آنقدر داغ میباشد که غالبا انگشتان مشتریان او را می سوزاند، تصمیم گرفت آن را داخل نان بگذارد و به آنها عرضه دارد. یکی از کاریکاتوریست های روزنامه “نیویورک تایمز” که از این ابتکار خیلی خوشش آمده بود،این موضوع را به تصویر کشید، اما چون املای صحیح”داکس هونت”را نمی دانست لذا این سوسیس ها را در کاریکاتور خود “هات داگ” (سگ داغ) نامید! این نام به صورتی طنز آمیز مصطلح شد و امروزه نیز این نوع سوسیس را “هات داگ” که خیلی هم طرفدار داره می نامند.

 

Check Also

چیز برگر سبزیجات رژیمی و بی نظیر

یکی از پر طرفدارترین فست فودها برگر ها میباشند.امروز میخواهیم طرز تهیه یک فست فود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *