بستنی کافه ای خانگی گوارا

بستنی کافه ای خانگی
بستنی کافه ای خانگی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک بستنی خوشمزه و گوارا را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه بستنی کافه ای خانگی گوارا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه بستنی کافه ای خانگی

  1. 1 فنجان کیک
  2. 1/3 فنجان شکر
  3. 1/2فنجان شیر
  4. 1قاشق چای خوری عصاره وانیل
  5. 1/2فنجان قهوه کافی قهوه عالی

 

 

مواد لازم برای تهیه بستنی کافه ای خانگی

در یک کاسه متوسط کیک و شکر را با هم مخلوط کنید وانیل و شیر و قهوه را نیز به مواد اضافه کنید.تازمانی هم بزنید که شکر حل شود.تماما مواد را با هم مخلوط کامل کنید.مواد داخل کاسه را در یک کیسه وکیوم بریزید و به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید و بعد از آن طبق بستنی ساز آن را تهیه کنید.

 

 

درباره وانیل

 

پوسته وانیل دارای دانه‌های ریز معطری است که در شیرینی پزی و ساخت لوازم آرایشی کاربرد دارد. این دانه‌ها دارای مولکول‌هایی هستند که در جوان ماندن و شادابی و طراوت پوست موثر است.در گذشته از وانیل تازه برای مراقبت‌های پوستی در مقابل نور خورشید استفاده می‌کردند. تحقیقات نشان می‌دهد که دانه‌های وانیل دارای مولکول‌هایی هستند که برای پوست خاصیت التیام بخشی و ترمیمی دارند.بر اساس آزمایشات، مولکول‌های وانیل عملکرد پوست را تحریک می‌کند و باعث تسریع در رشد پوست شمامی‌شود. متخصصان اظهار کردند: مولکول‌های وانیل در انسجام داشتن پوست، فرآیند جذب آب، طراوت، تازگی و استحکام پوست موثر هستند.

به گفته متخصصان، وانیل در تمام دنیا در درمان‌های پیری پوست کاربرد دارد. از ترکیب وانیل با روغن کنجد یا آفتابگردان خمیری میشود به دست بیاورید که از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود.وانیل اصل به شکل یک چوبه یا غلاف باریک سیاه رنگ است که باید آن را به وسیله یک چاقوی تیز شکافت و با پشت چاقو خمیر درون آن را درآورد و داخل سس‌ها یا خمیرها ریخت.از دیدگاه طب سنتی وانیل نیز همچون دیگر ادویه ها ویژگی های خاص خود را دارا میباشد. تأثیر وانیل بر روی سیستم عصبی و مغز انسان موجب کاهش ترس و واهمه شده، افسردگی را نیز کاهش می‌دهد.

Check Also

بستنی عسلی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *