کیک نارگیل قهوه مخصوص صبحانه کودکان

کیک نارگیل قهوه
کیک نارگیل قهوه

امروز قصد داریم طرز تهیه یک کیک خوشمزه مخصوص صبحانه را به شما عزیزان آموزش دهیم .در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک نارگیل قهوه را به شما بانوان آموزش میدهیم.

مواد لازم برلی تهیه کیک نارگیل قهوه

  1. 1 یک کیک 150 گرمی زرد
  2. 1/2فنجان آب
  3. 2عدد تخم مرغ
  4. 2قاشق غذاخوری رنده شده برگ لیمو
  5. 1فنجان نارگیل خرد شده
  6. 1/2فنجان آجیل خرد شده
  7. 3قاشق غذاخوری کره، نرم شده
  8. 1/2فنجان آرد همه کاره
  9. 1/4فنجان شکر قهوه ای
  10. نارگیل خرد شده 1/2 فنجان

 

 

طرز تهیه کیک نارگیل قهوه

در یک کاسه بزرگ مخلوط کیک زرد و تخم مرغ و لیمو را با هم مخلوط کنید و هم بزنید.یک فنجان نارگیل و آناناس و آجیل را به مواد بیفزایید.خمیر به دست آمده را داخلا یک سینی که از قبل چرب کرده اید به طور یکنواخت بریزید.در یک کاسه دیگر کره را با آرد مخلوط کنید . مخلوط شکر و پودر نارگیل را به آن بیفزایید برای پاشیدن روی کیک. 50 دقیقه در 350 درجه فارنهایت کیک را بپزید.

 

درباره نارگیل

این میوه به هیچ عنوان کلسترول خون را افزایش نمی دهد.ویتامین های مختلفی نیز در نارگیل وجود دارد که نباید نادیده بگیریم. میزان زیادی منیزیم، آهن و فسفر از جمله مهمترین مواد مغذی و ویتامین هایی است که در نارگیل یافت می شود. شما همچنین میزان زیادی از روی، کلسیم و منگنز مورد نیاز بدنتان را نیز با خوردن نارگیل تامین کنید.

نارگیل سرشار از پروتئین میباشد و البته با توجه به کالری بالایی که این میوه دارد برای افرادی که قصد دارند وزن اضافه کنند میوه ای بسیار مناسب و مفید است. این میوه می تواند انرژی روزانه شما را تامین کرده و باعث می شود تا به راحتی تنها با خوردن 80 گرم از آن انرژی لازم برای کارهای روزانه را داشته باشید.

قسمت سفید رنگ این میوه میزان زیادی اسید لاوریک دارد که به جنگ باکتری ها رفته و در مقابل بسیاری از عفونت ها ایستادگی می کند. اب نارگیل همچنین یکی از بهترین نوشیدنی ها برای کلیه است و می تواند آن را به راحتی تمیز و دستگاه گوارش شما را کاملا تمیز و خالی از هر گونه میکروبی می کند. نارگیل همچنین دارای موادی است که می تواند از سرطان نیز جلوگیری کند.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *