کیک سیب آلمانی یک شیرینی مجلسی و با کلاس

کیک سیب آلمانی
کیک سیب آلمانی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک کیک خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک سیب آلمانی را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک سیب آلمانی

  1. 2 عدد تخم مرغ
  2. 3/4فنجان روغن نباتی
  3. 2فنجان شکر
  4. 1قاشق چای خوری وانیل
  5. 2فنجان آرد
  6. 2قاشق چایخوری دارچین
  7. 1/2قاشق چای خوری نمک
  8. 4فنجان سیب له شده پوست کنده

 

 

طرز تهیه کیک سیب آلمانی

در یک کاسه بزرگ تخم مرغ و روغن را با هم خوب مخلوط کنید.ترکیبات بعدی را به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.سیب را پوره کرده و درون مواد بریزید و خوب مخلوط کنید.مواد را داخل سینی فر بریزید و در درجه حرارت 350 فارنهایت و به مدت 50 تا 55 دقیقه بگذارید تا بپزد.

 

درباره سیب

سیب دارای ویتامین و مواد مغذی زیادی است و بی مناسبت نیست كه یك ضرب المثل انگلیسی می گوید خوردن یك سیب در روز شما را از رفتن به نزد پزشك بی نیاز می كند.سیب، یکی از سلامت بخش‌ترین خوراکی‌های اطراف ما محسوب می‌شود. از زمان‌های گذشته مردم جهان علاقه‌ی زیادی به میوه‌ها داشتند. طبق نظرتاریخ شناسان، منشاء اصلی سیب مناطق سردسیر شمال اروپا بوده و از آنجا این میوه‌ی با ارزش و مفید به نقاط دیگر جهان منتقل شده است.

سیب یکی از میوه‌هایی است که قبل از دیگر میوه‌ها شناخته شده است .تمدن انسان از دیر باز با سیب پیوند خورده است. سیب نشانه‌ی عشق و باروری، دوستی، زیبایی، خوش‌بختی، تندرستی، دانایی، خوشی، نیرومندی و … می‌باشد. سیب دارای انواع بسیار متفاوتی است.افرادی که به طور منظم سیب می‌خورند، میزان تندرستی خود را افزایش  داده و علاوه بر آن از بروز بیماری‌های متعددی که به‌دلیل کمبود عناصر حیاتی پیش می‌آید جلوگیری می‌نمایند.همه‌ی سیب‌ها مانند هم نیستند. اندازه، رنگ، بو و مزه‌ی متفاوت در گونه‌های مختلف، تعیین کننده‌ی نوع مصرف آن‌ها است.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *