میلک شیک قهوه و دونات یک نوشیدنی تابستانی

میلک شیک قهوه و دونات
میلک شیک قهوه و دونات

امروز قصد داریم طرز تهیه یک نوشیدنی غلیظ و در عین حال خوشمزه را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم. د رادامه مطلب زیر طرز تهیه میلک شیک قهوه و دونات را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک قهوه و دونات

  1. 1 فنجان قهوه سرد شده
  2. 1فنجان شیر
  3. 3فنجان بستنی وانیلی
  4. دونات کوچک به میزات دلخواه
  5. 4 قظعه یخ مکعبی
  6. دارچین به مقدار دلخواه
  7. شکر به مقدار دلخواه

 

 

مواد لازم برای تهیه میلک شیک

تمام ترکیبات را با هم در مخلوط کن ریخته و ترکیب کنید تا مخلوط صاف و یکدستی به ما بدهد.دارچین و قند را در یک ظرف کوچک بریزید و با هم مخلوط کنید.مواد داخل ظرف کوچک را با کمی شیر مخلوط کنید و قبل از سرو روی مواد بریزید.دونات های کوچک را با ترفند های تزیین نوشیدنی داخل لیوان بگذارید.

 

 

درباره شیر

شیر از مواد غذایی بسیار پراهمیت است که مصرف منظم آن میتواند خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مانند پوکی استخوان را از شما دور کند و همچنین نقش مهمی در رشد کودکان و عضلات و سالم ماندن مفاصل بدن دارد. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که شیر کدام حیوان مفیدترین است؟ در این مطلب نظر متخصص طب سنتی را درباره‌ی این موضوع و خواص انواع شیر حیوانی بررسی خواهیم کرد.بیشترین شیر در دنیا از گاو گرفته می‌شود. سالانه ۵۴۲ میلیون تن شیر گاو در دنیا تولید می‌شود که حدود ۸۵ درصد شیر تولید شده در سراسر دنیا را تشکیل می‌دهد.

شیر گاو تقویت کننده مغز بوده و رطوبت آن را زیاد می‌کند، برطرف کننده فراموشی, مالیخولیا و وسواس بوده و مقوی قلب است، همچنین برای افراد سوداوی و مزاج خشک مفید بوده و ملین شکم است.شیرحیوانی که مدت حاملگی آن نزدیک به مدت زمان حاملگی انسان باشد از نظر تغذیه مناسب‌تر بوده مثل شیر گاو.شیر دارای سه جزء مائیت (جزء آبی) که دارای طبیعت سرد و تر است، دُهنیت (جزء دَسِم و چرب) که گرم و خشک است و جُبنیت (جزء پنیری) آن که سرد و خشک میباشد.طبیعت شیرهای مختلف بستگی به غلبه هر کدام از این اجزا در شیر دارد و بهتر است شیر گرم میل شود تا موجب سرعت نفوذ آن شده و زودتر از معده عبور کند.

Check Also

یخ در بهشت توت فرنگی مخصوص تابستان

در گرمای زیاد تابستان هیچ چیز به اندازه یک نوشیدنی خوشمزه تابستانی نمی چسبد.امروز قصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *