بوفالو وینگز با سیر و پنیر پارمزان

بوفالو وینگز با سیر
بوفالو وینگز با سیر

روش های مختلفی برای پختن بال و به زبان فست فودی بوفالو است. امروز قصد داریم طرز تهیه بوفالو وینگز با سیر را به شما بانوان عزیز آموزش دهیم. این غذا را میتوانید با سس بوفالو نیز میل کنید.

مواد لازم برای تهیه بوفالو وینگز

  1. 4 عدد بال مرغ
  2. 1  کره، ذوب شده
  3. 1/4فنجان پنیر پارمسان، رنده شده
  4. 1/4فنجان سیر خرد شده
  5. 1فنجان سس کچاب

 

طرز تهیه بوفالو وینگز با سیر

بال ها را تمیز بشویید و با نمک و فلفل و پیاز به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید.فر را روی 400 درجه فارنهایت تنظیم کنید.بال ها را در سینی پخت قرار دهید و در فر قرار دهید و بگذارید تا بپزد.پنیر پارمسان و سیر و کره و سس کچاب را با هممخلوط کنید و در ظرفی کوچک بریزید.بعد از اینکه بالها پخته شد میتوانید با بال میل کنید.

 

درباره سس کچاپ

سس‌ها و طعم‌دهنده‌ها، در مزه غذا‌ها تنوع ایجاد می‌کنند و به‌خصوص برای کسانی که در پذیرش طعم و مصرف غذا‌ها مشکل دارند، بدغذا، کم‌وزن و بی‌اشتها هستند، کمک‌کننده‌ هستند.اما مشکل اینجاست که برخی از این سس‌ها چربی بالایی دارند و مصرف زیاد آن‌ها باعث دریافت کالری بیش از حد می‌شود.

پس اگر کسی عادت بکند و بخواهد به همه خوراکی‌ها سس بزند، دچار اضافه‌وزن و چاقی میشود و می‌دانیم که چاقی هم زمینه‌ساز ابتلا به بیماری‌های خطرناک قلبی و عروقی است.پس مکصرف سس های خردل و به ویژه سس مایونز را سعی کنید به حداقل برسانید.چون واقعا از لحاظ غذایی مشکل دارند و شما را دچار بیماریهای بد و غیر قابل برگشتی میکنند.

در میان سس ها، سس گوجه فرنگی بهترین نوع سس هاست به خصوص اگر خانگی باشد زیرا لیکوپن موجود در گوجه فرنگی، خاصیت ضدسرطانی دارد و در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مزمن موثر میباشد. بهتر است در مصرف نوع صنعتی آن زیاده روی نشود زیرا شکر یکی از افزودنی های مجاز این سس است.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *