سالاد ذرت مکزیکانو سالادی تند عالی

سالاد ذرت مکزیکانو
سالاد ذرت مکزیکانو

سالادها همواره خوشمزه ترین غذاها میباشند. امروز قصد داریم طرز تهیه یک سالاد ذرت مکزیکانو را به شما عزیزان آموزش دهیم.این سالاد را میتوانید به عنوان شامی سالم میل کنید.

مواد لازم برای تهیه سالاد ذرت مکزیکانو

  1. 300 گرم ذرت یخ زده
  2. 1/2 فنجان روغن
  3. 1/2 فنجان پیاز سرخ شده ریز خرد شده
  4. 1/4 فنجان آب لیمو تازه
  5. 1 قاشق غذا خوری روغن زیتون
  6. 1/2 قاشق چای خوری نمک
  7. 1/4 قاشق چای خوری زیره سبز
  8. 1/4 قاشق چای خوری پودر چیلی
  9. 1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه
  10. 2 حبه سیر خرد شده

 

طرز تهیه سالاد ذرت مکزیکانو

همه مواد آماده شده را در هم ترکیب کرده و در یخچال بگذارید تا خنک گردد و میل کنید.

 

درباره زیره سبز

زیره سبز مزایای بسیاری برای انواع مشکلات گوارشی از قبیل قلنج، نفخ و سو هاضمه دارد. اما مصرف بیش از حد این ادویه می تواند عوارض جانبی غیر قابل انتظاری را نیز در پی داشته باشد. بنابراین اگر مشکل خاصی دارید قبل از مصرف زیره حتما با پزشک تان مشورت کنید.

مانند هر گیاه و داروی دیگر زیره نیز می تواند در صورت مصرف بیش از حد عوارضی را به دنبال داشته باشد. در ادامه تعداد بسیاری از این عوارض جانبی احتمالی را خواهیم آورد. خواص درمانی زیره بسیار بیشتر از عوارض جانبی آن است و این عوارض جانبی در صورت مصرف بیش از اندازه زیره ممکن است ظاهر گردد.

 

زیره به عنوان یک درمان خیلی خوب برای بسیاری از مشکلات گوارشی است. زیره به عنوان یک تسهیل کننده خروج گاز معده از دستگاه گوارش شناخته می شود. اما در عین این خواص درمانی ممکن است موجب یک سری دیگر از مشکلات گوارشی گردد. سوزش سر دل یکی از این مشکلات است که ممکن است با مصرف بیش از اندازه زیره بروز کند.

روغن موجود در دانه زیره به شدت ناپایدار است و مصرف زیاد زیره در دوره زمانی طولانی مدت می تواند سبب آسیب به کبد و کلیه ها شود. از این روغن در حیوانات برای جلوگیری و یا درمان اسپاسم عضلانی استفاده می شود.

اثر ضد نفخ زیره ممکن است سبب آروغ زدن نیز شود. علت آروغ زدن در بیشتر موارد به سبب ورود هوا به همراه غذا یا نوشیدنی به معده است. بنابراین گاز روده و معده از طریق دهان خارج می گردد. هرچند آروغ زدن مشکل خاصی نمی باشد اما ممکن است سبب خجالت زدگی شود!مصرف زیاد از حد زیره ممکن است سبب سقط جنین در زنان حامله و یا القا زایمان زودرس شود. بنابراین زنان باردار نباید مقادیر زیادی از این دانه را استفاده کنند

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *